Gå til innhold

Nå har jeg overspist meg igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor blir det av maten?? Jeg klarer lett å spise 3-4 brødskiver i slengen men er sulten igjen kort tid etter. Jeg blir helt sinnsykt sulten på ett par sekunder.

Nå har jeg akkurat spist 2 store børek og det var såååå sinnsykt godt men jeg er skikkelig mett nå og håper på at det varer litt :) Men jeg planlegger allerede neste måltid... libabrød med smeltet ost og tzatar :o) namnam!!!

Flere som har denne hungeren??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du venter ikke tilfeldigvis en gutt?

jeg er også blitt helt hul . kan spise slik at magen buler å en halv time etter er jeg like sulten igjenn...

Skrevet

hehe den går veldig opp og ned her egentlig.. noen ganger er jeg kjempemat lei, har ikke lyst på noe selv om jeg er sulten. andre ganger klarer jeg bare å tenke på hva jeg skal ha til å spise i øpet av hele dagen.. hehe..

idag skal vi ha hjemmelaget pizza med tzatziki til. til dessert blir det en nykjøpt film og masse smågodt, naaam :D

Skrevet

Sånn hadde jeg det også i forrige sv.skap. Sinnsyk matlyst! 4-5 brødskiver gikk ned på null komma nix!;) Og etter de var inntatt kunne jeg begynne å tenke på hva jeg skulle spise til neste måltid..hehe. Middagen bestod gjerne av 4 store poteter og 5 kjøttkaker feks. Rart jeg gikk opp 26kg??;)hehe Jeg fikk en gutt..;)

Denne gangen har ikke matlysten økt så enormt. Glad i mat, men spiser ikke så mye mer enn til vanlig... Dette sv.skapet er helt forskjellig fra forrige..så mulig det er jente denne gangen da..;)hmm....

Skrevet

Joda jeg venter en gutt. Er dette spesielt med oss som venter gutt? Jeg husker at jeg var slik med min første og det var også en gutt.

Skrevet

jeg blir også sinnsykt sulten.... men blir veldig fort mett oxo. orker toppen to små skiver.... men så blir jeg jo sulten etter en time igjen da... har begynt å smøre med niste noen ganger når jeg skal avgårde om jeg vet det ikke blir tid til cafe-besøk....

Skrevet

Ja niste er jeg helt avhengig av. Må alltid ha noe i veska eller i bilen. Banan går fint som en liten snack eller Bixit.

Nå som jeg vet at vi snart skal bort på besøk så passer jeg på å spise rett før vi drar så jeg ikke sitter å er sulten der.

Skrevet

Hehe, så godt å høre at det er flere som har fått "stor" matlyst. Venter gutt jeg også, er 20 uker på vei og gått opp fem kilo. Men jeg har en aktiv jobb og trener regelmessig, men det hjelper ikke, når magen skriker etter mat hver 3.time. Og da må jeg spise et ordentlig måltid for å bli mett, hjelper ikke bare med en frukt eller yoghurt:P

Skrevet

Ja da høres det ut som jeg også venter en gutt gitt! er sulten HELE tida. eller- ikke de første 45 minuttene etter et måltid da. Slitsomt, og blir kvalm hvis jeg ikke spiser- og det funker ikke med et eple eller noe sånt. Må være skikkelig mat ja! bare å begynne å handle gutteklær her da skjønner jeg..;-) er 15 + 5 idag

Skrevet

Jeg er sulten. Spiser ikke så ofte men når jeg først setter igang klarer jeg ikke slutte. Helt forferdelig. Var sånn sist også, det var med jente, nå er det gutt...

Skrevet

Fy flate så sulten jeg blei av å lese dette..mmm..men jeg har jo nettopp spist middag!!! Godt det ikke bare er meg! ;-)

Skrevet

Hehe :) Ja, jeg og, har blitt invitert til ei venninne og spise middag i dag, marinert indrefilet, åå som jeg kommer til å være flau over at når alle er mette og gode så sikler jeg etter mer.. hehe :) Neida, jeg har bestemt meg for å slutte å klage på vekta og spisevanene, så lenge jeg beveger og mosjonerer regelmessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...