Gå til innhold

Jeg gleder meg ikke til barnet kommer. =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det høres forferdelig ut, men er slik det er. En del av grunnen er at jeg ikke vet hvem som er faren. Tidlig ultralyd sier nr. 1, ordinær heller mest mot nr. 2. Begge fedrene vet om dette, og støtter meg 100 %. Ikke ett vondt ord har jeg fått fra noen av dem. Den ene tilbød seg t.o.m å være med på ultralyd. Og dette i en alder av 22 år! Kunne egentlig ikke hatt det bedre, men er så utrolig lei meg. Får så vondt av begge to, de er så utrolig snille mot meg. Hater meg selv. Gjør ikke ting lettere at jeg er forelkset i en av dem, han som ordinær ultralyd ikke heller mot. Skulle så høyt ønske at det var ham, og at vi kunne bli en familie. Men om det ikke er ham jeg håper på, vil jo barnet uansett få en far. Og det er det viktigste.

Men er ingen god følelse å ikke glede seg til barnet kommer. Vil ikke ta abort selvføgelig (ikke at det er mulig heller), ønsker ikke at barnet skal dø, er bare det at jeg ikke ser frem til barnet kommer. Vil ikke bli alenemor. Er så sliten og trøtt. Griner hver dag. Skulle ønske ting kunne bli som før. Men det kan de ikke, og det er så utrolig vondt og erkjenne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Høres ut som du har det vondt=( Og det er ikke bra.. Men det kan jo ordne seg for deg også.. Jeg har blitt utrolig dårlig på å formulere meg etter at jeg bli gravid=p men kan prøve likevel. Håper det ikke blir noen misforståelser...

Men, hvis han du er forelska i vil bli pappa(pappa 1); og han andre også vil bli pappa(pappa 2), vil ikke da han du er forelska i være pappa uansett om det er han andre som er faren? Jeg tenker at, hvis du å han du liker blir sammen og flytter sammen og slik, og pappa nr 2 får 50% når ungen ikke blir amma lenger? Huff.... Veit ikke helt hvordan dette ble, men prøvde å hjelpe...Skal tenke litt mer på det, hva jeg egentli mener=P Så kanskje jeg får uttrykt meg skikkelig=)

Lykke til uansett! Jeg tror du kommer til å synes dette blir kjempe stas med en baby uansett=)

Skrevet

Huff, det er ikke noen enkel situasjon å være i. Det er nok dessverre flere enn vi tror som ikke vet hvem faren til barnet er - og det må være helt forferdelig. Likevel synes jeg du er i en bedre situasjon enn de fleste - begge mennene vet om situasjonen, og begge støtter deg! Tenk så heldig du er - og tenk så heldig barnet ditt er!

Angående han du er forelsket i - vet du hva jeg tror? At hvis det er meningen at dere skal bli sammen, vil dere bli det uansett hvem som er faren til barnet ditt. Sett at det er han som er faren til barnet, og dere blir sammen (igjen) bare pga det - da vil ikke forholdet holde. Nå har du sett en veldig fin side av ham - han støtter deg i en vanskelig situasjon, en situasjon det er forståelig at han kunne ha problemer med å forholde seg til - og så får du vel bare se hva som skjer? Er det meningen at det skal bli dere to, ja, så vil det bli dere to.

Jeg skjønner godt at du er sliten og trøtt. Vi er vel det noen og enhver her inne, og du har vel flere tanker som svirrer rundt i hodet enn de fleste. Det er lov å være trøtt og lure på hva framtiden vil bringe. Jeg gjør det, jeg også - selv om jeg har verdens snilleste samboer som ikke vet hva godt han skal gjøre for meg. Jeg håper du etterhvert klarer å glede deg til barnet kommer, uavhengig av hvem faren er. Dette ordner seg, helt sikkert! :)

Skrevet

Jeg ville bedt begge mennene ta blodprøve, for da vet du helt sikkert hvem som er faren. Håper det ordner seg for deg, skjønner det er tøft!

Skrevet

det høres ikke greit ut. men prøv å tenk positivt alikevel. begge to støtter deg hvertfall, så uansett hvem faren er så vil du ha en far til barnet, så slipper du å være alene om alt.

du får ha lykke til. men forstår at det ikke er lett nå.

Skrevet

Du kommer til å elske barnet ditt uansett hvem sitt det er den dagen det kommer. Og en dag vil du ha en skikkelig familie med en pappa som elsker deg og barnet ditt over alt på jord. Kanskje det er han du er forelsket i nå, kanskje en annen. Tiden vil vise.

Så er det bare å få tiden til å gå. Hvis du vil, kan du sende meg en PM så kan vi snakke mer sammen:)

Ønsker det beste for deg! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...