Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har økende med stikkinger i underlivet siste dager. De er ordntlig vonde

når de kommer og det presser nedover. Kan det være starten på åpning eller??????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, håper kanskje det kan være starten på en åpning, klar nå. To dager igjen til termin!

Skrevet

Jeg tror bare det er babyen som "graver" seg godt ned i bekkenet.. Åpning er ikke sånn type smerter. Starten på evt åpning er gjerne mensmurrende smerter som øker betraktelig.

Har dere sjekket om hodet til babyen er ferdig festet?

Skrevet

Hodet til gutten min er festet...men jeg har fortsatt masse ubehagelige stikkinger nedover...gjør ordentlig vondt noen ganger....Trodde ikke jeg skulle ha det når hodet var festet,men kan jo hende det er moding el noe da?

dytter litt....

Skrevet

Lurer litt på dette jeg også...HOdet er godt festa i følge jm, og har vært det i to uker. Men de to siste dagene får jeg skikkelig vondt innimellom, det kommer plutselig og varer bare en kort stund. Får samtidig veldig nedpress. Ordentlig ubehagelig, hadde det ikke sånn første gangen.

Spennende og se om det fører til noe:)

Skrevet

Jordmor sa til meg at det var vanlig med stikkinger i underlivet på slutten av svangerskapet. Jeg har en uke igjen, og har en god del stikking.

Skrevet

I forrige svangerskap husker jeg godt at det stakk skikkelig og gutten min kom to dager etterpå:-) Det var ca tre uker før termin. Nå har jeg sju uker igjen, og har begynnt å kjenne både mensenmurringer og stikking. Jordmor sa at han ligger veldig langt nede i bekkenet. Forresten sliter jeg m å gå et stykke for det presser, stikker og verker i blæra. Jeg tror det er tegn på åpning, jeg da.

Skrevet

eg sjønn ingenting, må på toalette kvær time nesten om natta,og kvær gang eg har vært på toalette så får eg skikkelig vondt helt nederst i magen, som lign veldig på mensensmerta. ligg og knip føtn sammen for at det skal bi beire. det her e min første og eg har jo null peiling. skulle ønske det var starten på noe, har 2 uker og 3 dager ijenn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...