Mamman til Mari Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Vurderer å kjøpe dette i bursdagsgave til sønnen vår i juni, han blir 5 år da. Tenker i så fall om besteforeldrene vil være med å spleise. Flytter inn i nytt hus i august og får stor hage med god plass. Spørsmålene mine i denne sammenhengen er: * Noen som vet hva en trampoline med sikkerhetsnett koster nå? * Dere som har det til ungene; synes dere det er verdt prisen?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 2000 + ca for trampoline og sikkerhetsnett (vi har den svære). Er verdt det.
Mamman til Mari Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Tak for svar :-) Flere meninger om kjøp av trampoline?
Gjest Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Vi kjøpte hos JumpKing i fjor og betalte ca 3500. Litt dyrere, men jeg tror det er verdt det. Mulig jeg er forutinntatt, men er grunnleggende skeptisk til mye av det de har på f.eks. Europris. Det meste annet jeg har kjøpt der har ikke direkte toppkvalitet. Og slike ting som trampoline, som mitt dyrebare barn skal hoppe på, det skal være kvalitet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå