Gå til innhold

Termin 23.april?


3-snart4-barnsmamma

Anbefalte innlegg

Dere med termin 23/4, har dere merket at kynnerne har forandret seg? Mine har blitt sterkere, varer lengre og det trykker nedover. Mener dette er mase-rier jeg. Men nå vil jeg ha mere futt i dem, er sååå fødeklar!!

 

Har ennå ikke merket noe til økt utflod/slimprop, men det gjorde jeg ikke forrige gang heller. Da gikk vannet på morgenen, så da visste jeg at det var i gang. Håper det starter sånn denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 24 april:)

Kjenner mer smerter og tror flere ganger at det kanskje er i gang så går det over. Er førstegangsfødende så jeg er jo usikker på alt som skjer i kroppen. Synes at mye allerede gjør vondt som skikkelige menssmerter så hvordan ekte veer kjennes ut vil jeg helst ikke tenke på før de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 23, syns ikke jeg kjenner noen kynnere..aner jo ikke hvordan det skal kjennes ut heller, hehe, men går med konstante mens murringer, nesten så jeg løper på do, for og se om mensn har kommet.. Og er så lei, sitter og kjenner og håper, at kanskje dette er noe?? Men nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 24 april, og det einaste eg har merka er litt stikking i underlivet. Eg nyter permisjonen og har igrunn god tid. Ungen kjem vel ut når den er klar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...