Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Vet ikke om alle har fått beskjeden, men vi hadde visst ikke bordbestilling likevel til i kveld så har jeg ringt litt rundt, og det er mye opptatt omkring dessverre. Snakket også med San Leandro men de sa at de ikke hadde tid før 21:30, og jeg er alt for sulten til å vente så lenge. Men de snille folkene på Salsa i Huitfelds gate 25 fikk omrokkert litt, og har plass til oss kl 19:00. Så da går turen dit! http://www.salsa.no/ Håper alle får beskjed, skal sende meldinger også! :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Hei Litt forvirret jeg. Blir det Salsa i Vika eller Salong nr.10 på Aker Brygge i kveld? Uansett jeg kommer, men ikke før ca 20. Gleder meg!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Både Vikki og jeg bestilte, så da fikk vi to forskjellige bestillinger. Luksusproblem, det kunne jo vært verre ;-) Sorry, folkens...mye frem og tilbake. Det blir Salsa kl 19! Da sees vi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå