Gå til innhold

NB!! Angående i kveld!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om alle har fått beskjeden, men vi hadde visst ikke bordbestilling likevel til i kveld så har jeg ringt litt rundt, og det er mye opptatt omkring dessverre. Snakket også med San Leandro men de sa at de ikke hadde tid før 21:30, og jeg er alt for sulten til å vente så lenge. Men de snille folkene på Salsa i Huitfelds gate 25 fikk omrokkert litt, og har plass til oss kl 19:00. Så da går turen dit!

http://www.salsa.no/

 

Håper alle får beskjed, skal sende meldinger også! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Litt forvirret jeg. Blir det Salsa i Vika eller Salong nr.10 på Aker Brygge i kveld?

 

Uansett jeg kommer, men ikke før ca 20.

 

Gleder meg!

Skrevet

Både Vikki og jeg bestilte, så da fikk vi to forskjellige bestillinger. Luksusproblem, det kunne jo vært verre ;-)

Sorry, folkens...mye frem og tilbake. Det blir Salsa kl 19!

Da sees vi:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...