Kjærlighet <3 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Vi kjøpte hus i fjor sommer med maks lånebeløp, så kan ikke ta opp stort lån for å kjøpe bil. Kan ikke strekke oss lengre enn ca 120.000kr (uten at jeg vet for sikker...) Så det kan desverre ikke være en ny stor bil. Det vi er etter er en bil som er så romslig bak likevel at den kan romme tre barneseter. Vi venter en liten i august og har ei som blir 4 og en som er to år. Eldste kan vel snart sitte på disse stolene som er pute med rygg. Noen som kjører rundt med tre barneseter i bilen? Hvilken bil har dere?
Kjærlighet <3 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 ja, har tenkt litt på den. Har dere den og vet du at det er plass til tre barneseter?
3nydeligesmå Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Vi har akkurat kjøpt volkswagen sharan,pga at vi må ha plass til 3barneseter.
Angelina Jolie Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Selv har jeg Volvo V70, og kan anbefale disse bilene. Er sikre og store. De får du fra ca 100 000 kr og oppover. Ellers så er det mange biler som tar 3 barneseter; VW Passat, Chrysler Voyager...
PrettyPink Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Hei. Vi har ikke den bilen, men har kikket på den til evt. min kone-bil. Får en liten en til høsten så da må vil ha plass til 3 barn. Senic er det 3 separerte seter bak, så da er alle setene like store og får plass til barnesete på hver. Til vanlig har vi en Mondeo 2004 mod, og den går det akkurat. KOmmer ikke til å bytte med det første, men gubben kikker på Caravelle.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Med tre barneseter trenger dere noe i retning av Ford S-max eller Galaxy, eller VW Sharan, eller Caravelle - da har dere jo "allverdens" plass.
ToPrinsesser<3 Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Vi hadde en VW Sharan som har opptil 7 seter og den er veldig paraktisk ved at man kan ta ut alle 5 setene bakerst. Vi hadde 6 seter, og dermed god plass til barnevogn på den ledige plassen. Dere kan få de til under 100.000,- Vi har byttet den til en mindre bil nå, men det var fordi vi ikke hadde behov for en såpass stor bil mer. Anbefales!
Gjest Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Toyota LandCruiser. Men de ligger nok litt høyere i pris, muligens. Dere må et stykke ned på nittitallet for 5 seter i deres prisklasse. Men det er en fantastisk bil, med god plass til barneseter. Kommer egentlig standard med topunktsele i midten, men det kan man bytte hos Toyotaforhandler, ikke er det så dyrt heller.
oftebustat Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Vi har den som min bil, har en s-max også. Vi venter tvillinger og har ei på 3. Det er garantert plass til 3 barneseter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå