Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Babyen min på 8 mnd falt nettopp ut av senga vår. Vi har belegg på gulvet. Jeg er livredd for at han kan ha fått hjernerystelse. Han hylskreik selvfølgelig med det samme, men virker i fin form ellers.Smiler og ler. Jeg har jo grusom dårlig samvittighet. Må jo være verdens dårligste mor. Hva er symptomene på hjernerystelse?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Eneste symptomet er vel at ungen blir trøtt.. Men hvorfor ringer du ikke bare legevakta? Istedet for å sløse bort tida med å spørre her inne?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Min lillegutt er også 8 månedre har dotte fra sofaen og sengen flere ganger:/ tror de tålere er en vi tror:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 og du er ikkje en dorlig mor, hva eg jeg da:/? min og hylskrek, men når eg trrøstet han litt så var alt bra igjen:) du merker det på de om de blir slappe osv. =) så ta det med ro.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Så du bor ikke i Norge da? Hver kommune har minst en legevakt.. Jaja,kjipt.. Går uansett an å ringe en legevakt et annet sted å høre om symptomer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå