ChellBell - har født! Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 3 leger har gitt meg pencilllin på 2 uker - selv om det står på dataskjermen deres at jeg er allergisk!! Og selv om jeg satt og gråt og sa at jeg IKKE VIL HA PENCILLLIN!!! Hva gjør man med sånt?? Jeg er så lamslått og føler meg så lei meg og sveket av det norske helsevesenet nå. Jeg klarer ikke en gang skrive det her uten at tårene kommer.
elin og gutta;) Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 udugelige.... fins andre typer antibiotika som du nok kan bruke.
Skattimagen<3 Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg er også allerigisk mot penicillin og weifa penin... Det finnes tonnevis av andre antibiotika "grupper" som virker like bra.. Det burde en lege vite! Legg in klage..
ChellBell - har født! Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal skrive klage til fylkeslegen på alle sammen. Det er bare litt for dumt å gi en gravid kvinne penicillin når det står i journalen at jeg er allergisk! Men jeg vet jo allerede at ingenting kommer til å skje selv om jeg gjør det.. Jeg snakket med to nye leger etter dette som sier de aldri hadde gitt meg de medisinene jeg har nå fått og har fått fakset over en trygg antibiotika av en annen lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå