Gå til innhold

er dere helt over exen?bf

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg i det hele tatt kommer over han..må jo se han pga vi har barn sammen.

og er jo knuste drømmer.

blir så sjalu når jeg tenker han med hu nye han dater..kanskje de gifter seg å få barn..uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er helt over han. Snart 1 år siden jeg gjorde det slutt..

Skrevet

Mnja, er jo over han, vil ikke ha han tilbake i det hele tatt!!!

MEN, for 1 1/2 år siden omtrent fikk han seg ny kjæreste, må innrømme at det var litt vanskelig....ikke bare pga han, men også pga ungene og den nye "stemoren"...de var ikke sammen lenge da, de er visst bare venner med litt ekstra goder ettersom jeg har skjønt. Guttene sier ihvertfall ting som, "Pappa sin venn hete Ina", og "Vi har sovet hos farmor og farfar for pappa har vært hos vennen sin, Ina"...

Skrevet

Er snart 3 år siden jeg flyttet fra han forøvrig...

Skrevet

Ja helt og holdent.. Skjønner ikke hvordan den nye dama holder ut, men håper de holder sammen lenge. Dattera vår trives med henne.

Skrevet

Jah er helt over han.. Ble slutt i sommer.. Og han fikk seg ny dame mens vi bodde sammen.. Var en tøff periode i livet mitt men har lært utrolig mye av det.. Han har ikke noe kontakt med tuppa nå..

Skrevet

Ja, er helt over han. Han har ny dame og de har nettopp flyttet sammen, og jeg kjenner det ikke en plass. For å være helt ærlig så håper jeg bare hun holder ut med han...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Nei!:-/ Jeg prøver så godt jeg kan å overbevise meg at vi ikke var et godt nok par (noe som jo er sant), men det fjerner ikke følelsene. Var jo han som mista følelsene sine for meg, og det omvendte har ikke skjedd helt enda. Håper ikke han får seg en kjæreste med det første, men at jeg derimot møter McDreamy slik at jeg ikke behøver å tenke på bf.

Hadde hjulpet på følelsene om bf så stygg ut, men han ser jo sååå fin ut når han er nybarbert...blæh!:-/

Skrevet

ja det er jeg

Skrevet

Ja jeg er over han - ville ikke hatt han tilbake for alt i verden. MEN jeg blir aldri helt ferdig med måten han avviklet ekteskapet på....utroskap og mye dritt:(

+ at sorgen over at sønnen vår aldri vil oppleve en lykkelig familie med mor og far det gjør vondt....

Skrevet

synes det er vanskelig og komme over at "familien" er "ødelagt"..

men selve mannen tror jeg jeg skal klare meg uten;) (som regel da..;))

Skrevet

Er heilt over med x'n her. Håper han faktisk finner seg ei dame som han vil trives ganske godt saman med og motsatt. :)

Skrevet

tror aldri jeg kommer helt over ham. er "the love of my life", men det er en for stor fysisk avstand som vi ikke kom utenom. Vet han har det på samme måten :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...