Gå til innhold

noen som har erfaring med lekking av fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor langt på vei? en eller flere ganger? hvordan gikk det osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja jeg lekket fostervann fra uke 22 til uke 24 og då satte de igang min fødsel for de at sønnen min hadde død i magen.

jeg var litt usikker på om de var de pga. at jeg hadde blødning og men fikk sjekke de og de bekreftet de jeg var redd for.

Skrevet

så utrolig leit å høre at du mistet gutten din :( må være utrolig tøft å gjennomgå noe sånt...

jeg misstenker at jeg lekket litt fostervann, og har snakket med føden. de sa at dersom det ikke kom mer enn den mengden jeg forklarte, skulle jeg bare ta det med ro og følge ekstra med.. kunne skje en gang uten at det var noe fare eller skjedde igjen. Men dersom det kom noe som helst lignende igjen skulle jeg komme med en gang, så de event. kan stoppe det, satser på at alt går fint og at det blir kun med den ene gangen :)

takk for svar iallfall

Skrevet

Jeg har vært å sjekka dette i dag... Alt var heldigvis bra.. .Blødningen kom av en lett blødende livmorhals... Utfloden var visst naturlig.... Utrolig altså....!!!!!! Var sikker på at den tyntflytende greia var fostervann....heldigvis var det ikke det!!!

Gjest stockholms tjej
Skrevet

må bare si de at du trenger å ta de på alvar og at min gutt døde pga. det.

og lekker du fostervann kan jeg garantere deg at de ikke bare kommer stoppe lekke.

de tok ikke meg på alvar heller de 5 leger gjorde samme tester på meg innen de kunde konstatere at de var de som var galet men jeg visste jo at de var de som lekket. siste testen de gjorde sa min samboer skikkeli ifra at nå var de nok fordi han såg hur vondt jeg hadde pga. disse undersøkningarna....de andre 4 legerne hadde ikke skrivit ner va som var galet derfor fikk jeg gjøre de så mange ganger og kan si de at dt ikke er noe bekvæmt.

Skrevet

hei florina. akkurat det samme tenker jeg, så sikker på at det ikke er utflod, og det er jeg fremdeles.. hørte at det dryppet på gulvet og det rant ned mot sluket.. men så sant det stoppet, så kunne jeg ta det med ro.. måtte derimot inn til på føden m en gang om det skulle lekke noe mer.. så jeg tar det med ro enn så lenge.. blødning har jeg ikke heller, så satser på at alt går bra..

håper det går bra med deg også :)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

blødninger har ikke noe med fostervannet å gjøre....mine blødninger hørte ikke sammen med fostervannet.

Skrevet

Jeg har også sett/hørt engang jeg kom ut av dusjen at det dryppte fra meg, men fikk så høre at dersom det lekker fostervann, så stopper det ikke av seg selv. Dette var vel for litt over to uker siden, og har ikke kommet noe mer siden da. Utenom vanlig tynn utflod da, men ser at det er utflod. Er 24+6 idag

Skrevet

fikk beskjed at det kan hende at det kan lekke litt forstervann en gang, event et sår eller noe som gjør at det har sivet ut litt, men at det kan reparere seg selv, og at fostervannet fornyes, så dersom det er et engangstilfelle trenger det ikke være noe galt, bare å følge med dersom det skulle skje igjen.. jeg har hørt motsatte faktisk, at det kan stoppe av seg selv.. men dersom det ikke gjøre det må man inn på sykehuset osv. men fikk mange gode råd av de på føden, så får bare følge de, alt er jo bra nå enn så lenge

Gjest stockholms tjej
Skrevet

okej viss du har fått et hål på fosterhinnen så er sjansen veldigt veldigt liten at de reparerar sig selv...

de fikk jeg veldigt klart besked om når jeg snakket med legerne og de gav min sønn minimal sjans å overleva men jeg var i uke 22 når de sa det til meg...

så jo lengre gånget du er jo bedre sjans for at de kan ta ut babyen uten problem.

Men jeg vet og at du produserar nytt fostervann men de hjalp ikke meg for jeg hadde ikke noe fostervann kvar i de hele tatt til slut....

Men jeg lekket ikke massor av fostervann....de var ikke sånn at de fosset ut.

Men jeg er sikker på det jeg skriver til deg for jeg fikk så mye informasjon om dette og de var jo ikke et besøk till legen jeg kan ikke en regne hvor mange ganger jeg var der og jeg har lest mye om det pga. min situasjon.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...