Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Hva gjør jeg?? Viser tydelige tegn til at han vil ha mer, men det er jo tomt. Pumpet for å sjekke- kommer ingenting...
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 hvilke mme har du prøvd? jenta mi tåler ikke NAN, men tåler fint HIPP og COLETTE.. er han gammel da? kansje du må begynne med grøt?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Prøvd Hipp, skal kjøpe NAN neste uke og prøve det. Hipp kom opp igjen til de grader..... 2 måneder snart.
Galskapens overhode Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 kokt sukkervann kan være en nødløsning slik at får brukt en time på å fylle lagrene litt opp igjen..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 det er lettere for de å suge ut enn det er for deg å pumpe ut, er det ikke? så om du ikke får ut noe, ken det være det er litt igjen allikevel. prøv med smokk så lenge. ??
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Gå til helsestasjon, barnelege evnt at de videresender deg til barnelege. Da dette hendte meg, fikk jeg prosobee,soya-mme. Kjøpte den første boksen selv (ganske dyr!!) , men da den funket så fikk jeg på blåresept og fikk igjen utgiftene for den første boksen. Noen leger vil kanskje trenge en litt aktiv mor som IKKE gir seg på at hun vil forsøke soya-mme. Uansett, lykke til !
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Dette er økedøgn, og sånn skal det være når det er økedøgn! Å suge på puppen er mye mer effektiv enn å pumpe, så du har nok litt igjen der. Det er bare å la babyen suge og suge (det varer ofte i noen dager), inntil du merker at økedagene er over. Det er tøft, men sånn øker du melkeproduksjonen din!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 vil bare legge til at det ikke alltid er slik at det hjelper for alle. Jeg har prøvt dette lenge med å øke, men får ikke mer melk. Bra for meg at han tåler MME da.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Legg ham til oftere så kommer det mere melk, ikke begynn med mme.. Du må bare komme over " kneika" .Man har alltid nok mat til sine barn, må bare kunne "taktikken"
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Jeg har melk, men det kommer ingenting når jeg pumper. Babyen har helt annen sugeteknikk enn pumpa. Bare la han ligge på puppen så mye han vil, det kommer litt og litt fet melk og du øker produksjonen med suginga.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Det er ikke allti alle har nok desverre. Dette sier til og med helsesøster...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå