Gå til innhold

2 tomme bryst, han vil ha mer og tåler ikke mme?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg??

Viser tydelige tegn til at han vil ha mer, men det er jo tomt. Pumpet for å sjekke- kommer ingenting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilke mme har du prøvd?

jenta mi tåler ikke NAN, men tåler fint HIPP og COLETTE..:)

er han gammel da? kansje du må begynne med grøt?

Skrevet

Prøvd Hipp, skal kjøpe NAN neste uke og prøve det. Hipp kom opp igjen til de grader.....

2 måneder snart.

Skrevet

kokt sukkervann kan være en nødløsning slik at får brukt en time på å fylle lagrene litt opp igjen..

Skrevet

det er lettere for de å suge ut enn det er for deg å pumpe ut, er det ikke? så om du ikke får ut noe, ken det være det er litt igjen allikevel. prøv med smokk så lenge. ??

Skrevet

Gå til helsestasjon, barnelege evnt at de videresender deg til barnelege. Da dette hendte meg, fikk jeg prosobee,soya-mme. Kjøpte den første boksen selv (ganske dyr!!) , men da den funket så fikk jeg på blåresept og fikk igjen utgiftene for den første boksen. Noen leger vil kanskje trenge en litt aktiv mor som IKKE gir seg på at hun vil forsøke soya-mme. Uansett, lykke til !

Skrevet

Dette er økedøgn, og sånn skal det være når det er økedøgn! Å suge på puppen er mye mer effektiv enn å pumpe, så du har nok litt igjen der. Det er bare å la babyen suge og suge (det varer ofte i noen dager), inntil du merker at økedagene er over. Det er tøft, men sånn øker du melkeproduksjonen din!

Skrevet

vil bare legge til at det ikke alltid er slik at det hjelper for alle. Jeg har prøvt dette lenge med å øke, men får ikke mer melk. Bra for meg at han tåler MME da.

Skrevet

Legg ham til oftere så kommer det mere melk, ikke begynn med mme.. Du må bare komme over " kneika" .Man har alltid nok mat til sine barn, må bare kunne "taktikken"

Skrevet

Jeg har melk, men det kommer ingenting når jeg pumper. Babyen har helt annen sugeteknikk enn pumpa.

Bare la han ligge på puppen så mye han vil, det kommer litt og litt fet melk og du øker produksjonen med suginga.

Skrevet

Det er ikke allti alle har nok desverre. Dette sier til og med helsesøster...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...