Northernlights Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Hvordan foregaar det? Og akkurat hvor samles man?
Gjest dagdrømmer Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Er det en sjømannskirke der? I så fall vil nok de ha oversikt over det meste av arrangementet.
Northernlights Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Hm, jeg tror ikke det, men er ikke sikker...flaut aa ikke vite, men vet de har ambassaden der. =o) Hadde liksom haapet noen her inne hadde vaert med paa feiringa,og kunne si litt om den.Er det ikke noen her som har bodd der,da? Mener aa huske det,jeg...
Northernlights Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 http://www.norway.org/culture/May+17/17+mai+family+picnic.htm Hipp hurra =o) Fant info etter mye "googling"! Carderock park, here we come. Det saa jo skikkelig morsomt ut,det der.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Jepp...jeg har feiret 17 mai der....første gang og hittils eneste gang jeg har sunget Ja vi elsker til trekkspill musikk... også gikk vi i tog...med kasettspiller....også en kjempe grillparty etterpå. En opplevelse!!!!
Northernlights Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2008 Dytter denne. Er det mange der,fks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå