mirredutt Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Har ei jente på snart seks mnd som ikke er i form i dag. Vanligvis er hun en solstråle som aldri sutrer og klager, men i dag har hun vært ganske utilpass. Er litt snørrete og bittelitt tett i nesa, men har ikke feber. Lurer på om det kanskje kan være tenner på vei. Siden hun er så tydelig utilpass lurer jeg på om jeg skal gi henne en stikkpille, eller om jeg skal la være da hun ikke har feber. Har dere noen gode råd?
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Dersom det er tenner kan du prøve å la henne bite på en kald våt klut, det kan lindre. Ellers er Dentinox et middel som hjelper noen. Jr har vært snørrete hver gang han har fått tenner, så det er godt mulig det er det som plager jenta di. Jeg hadde gitt henne en paracet dersom jeg syns det virket som hun hadde vondt, og var plaget med dette. Litt utilpass kan hun være uten at det gjør noe, men visst det blir slik at hun ikke har det godt så hadde jeg gitt henne det. Du som mor greier å se dette best, gjør som du vil. Ikke noe gøy å se barna våre ha det vondt, og en paracet i ny og ne skader ingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå