Gå til innhold

hva syns dere om BIM treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei , har hørt mye om BIM treff , men hva synes dere om å møte helt fremmende folk å sitte å prate?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har bim treff hver onsdag å d dukker stdig opp nye fjes. d er kjempe koselig. vi spiser go mat skravler å blir kjent :)

Skrevet

ja hvordan var det å være der for første gang? jeg er litt skeptisk for nye mennesker , å det her med å bli kjennt.. tenk om ingen liker meg:P sånn tenker jeg da

Skrevet

ja man tenker litt slik første gang når man til å gå men når man kommer dit hilser man på alle å d blir en rask liten runde på navn å når man har termin å da er isen brutt etter runden går praten ganske så lett :)

Skrevet

var også litt skeptisk første gang jeg gikk, men det gikk fint, liten runde på navn og termin så har man jo liksom noe å snakke om, ikke sant?

Skrevet

Vi her i Stavanger har treff for oss modne foreldre,og det er kjempekoselig,vet ikke hvordan det hadde vært og vært på et ordinært bim treff,der enn er i alle alder. Blir liksom litt annet fokus når det er bare modne foreldre og ikke så mange om du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Kjempekoselig ;-) Ingenting å være redd for i alle fall :-P

Skrevet

Vi hadde et treff no sist søndag i Bergen på bocca.. unge bergensere som vi kalte oss.. Det var kjempekoselig!! bare fantastiske jenter:)'

med en gang før eg kom var eg litt nervøs og tenkte kor flaut det blir å hva skal vi snakke om å sånt liksom, men HALLO! vi er jo jenter så blir mye tyt nesten i munnne på hverandre:)

nei det der skal gjentas:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...