Gå til innhold

Sting

Gutt og jentemamma <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør her jeg, siden det er her jeg føler det er mest aktivitet...

Jeg fødte for en uke og 2 dager siden, og måtte sy en del nedentil siden lillemann hadde det så travelt med å komme ut, at ting ikke rakk og strekke seg så godt.. Hvor lang tid tar det før det gror og evt. at det begynner å bli bedre =P jeg er veldig øm der nede enda, og av og til klør jeg også.. Noen som har erfaring med sting ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed på sykehuset sist gang - av hun som sydde meg, at det ville være borte i løpet av en uke eller to. Skuffelsen var derfor stor, når de ikke var borte etter 4-5 uker... :o( Ringte tilbake til fødeavdelingen og spurte hvorfor de ikke gikk bort..og om hva jeg hadde blitt fortalt i forhold til grotid.. og da bare lo de og sa at, nei, det tar nok 4-6 uker gitt. Men hallo? Hvorfor sa man 1-2 uker først da?? Så..hehe.. litt forskjellig, men etter en måneds tid bør det begynne å bli bedre!

Skrevet

De sa 1-2 uker til meg også...men nå er det 15 dager siden og stingene er der enda!! Men da er det visst normalt da, siden de også sa 4-6 uker. Greit å vite!!

Men hos meg gjør det ikke så vondt lenger og jeg sluttet å klø når jeg byttet type bind (fra allways til et for urinlekkasje på apoteket som skulle være mild for huden).

Skrevet

Takk folkens ! Kanskje jeg skal bytte til ett annet bind også... Får smøre meg med tålmodighet så blir dem vel borte om noen uker =P

Skrevet

Fem-seks uker sa de på sykehuset da jeg fikk førstemann. Mine hadde ikke gått etter seks uker, så ble legen min stressa og sendte med på gynekologen på sykehuset. Der mente de at det gikk helt fint. To uker etter var de borte og ikke noe arr eller noe i flg gynekologen.

Jeg tenkte egentlig mest jeg skulle anbefale deg bind.

Jeg brukte libresse nattbind, men ikke de tynne. De gode gammeldagse. De er liksom så breie også at det ikke blir en klump mellom bena. Også satt jeg på en dunpute som jeg ristet opp først når jeg ammet.

Man er øm en stund, men det hjelper når man går og får litt blodomløp. dessuten hjelper de berømte knipeøvelsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...