Boulengerina Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Akkurat 40 dager igjen til termin nå Tiden suser avgårde nå i mitt 4. svangerskap! Noen andre som venter baby i midten/slutten av mai her?
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Jeg har også 40 dager igjen idag, og kan få tittelen høygravid =) Dette er mitt 1. barn da, så har null peil på hva jeg går til.. hihi =) Men gleder meg, det gjør jeg!!
Boulengerina Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Så gøy da:) Er like spennende hver gang synes jeg:) Men det er vel kanskje en større omveltning å gå fra 0-1 barn enn å gå fra å ha barn og få ett til:) Lykke til videre da:)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg blir høygravid i morgen:-) Dette er vårt 3.barn og har ikke vist at det var noe magisk med 40 dager igjen liksom:-) Jeg trodde at en ble regnet som høygravid uken før termin-helt til jeg kom inn hit, hehehehe! Men jeg skal gledelig ta til meg tittelen høygravid i morgen jeg:-) Gratulerer til deg som høygravid i dag:-)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Jeg blir også høygravid om 2.5 time:-)) Jippi-he he:-))
mamman te JM og M Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Jepp!! 40 dager igjen her å idag!! endelig høygravid :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå