litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 12. april 2008 #26 Skrevet 12. april 2008 Jeg har grønn Nordlandsbunad. Fikk den til konfirmasjonen min, har sydd den ut en gang etter det. Skal bruke den nå i mai, er spent på om den passer. (den ligger på andre siden av landet, så jeg får ikke prøvd den før et par daget i forveien).
☆Gudlo☆ Skrevet 12. april 2008 #27 Skrevet 12. april 2008 Jepp!! NORDLANDSBUNAD, den grønne og sølvet mitt er det i gull. Åhh liker den så godt:) Hmm..min er ironisk nok sydd inn faktsik for den var altfor stor blitt, gubba jeg var en stor konfirmant!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 12. april 2008 #29 Skrevet 12. april 2008 Ja jeg har Rogalandsbunad (Jelsa) :-)!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 12. april 2008 #30 Skrevet 12. april 2008 jepp, har hedmarksbunaden. brea det er sånn lenke forran på vesten , ellers hadde jeg aldri fått plass til puppa. fikk den tross alt til konfirmasjonen min
litakine og Theodor Skrevet 12. april 2008 #31 Skrevet 12. april 2008 lierbunad, og brukte den i dåpen i desember, 3 måneder etter fødsel, men det var så vidt... skal ikke bruke den på 17. mai, mest fordi vi ikke feirer det
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. april 2008 #32 Skrevet 12. april 2008 jeg har brodert numedal (ikke offentlig godkjent som bunad) bruker den hvert år jeg. det hører til 17.mai og konfirmasjoner!
blittmamma07 Skrevet 12. april 2008 #33 Skrevet 12. april 2008 jeg har verdens fineste bunad: nordlandsbunad i blå men jeg kommer ikke inn i den .... skikkelig kult! for få år siden var den for stor
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 12. april 2008 #34 Skrevet 12. april 2008 Har blå nordlandsbunad. Bruker den så ofte jeg kan. Til alle bryllup, dåp, konfirmasjoner og SELVFØLGELIG 17. mai. Fikk den til konfirmasjonen, og har tatt den ut 2 ganger. Nå er det ikke mer å ta ut, så satser påa t rockeringen hjelper.... Hadde den på til lillesnuppas dåp 1 juledag, og da passet den fint. Kunne faktisk lukke stakken i det innerste hullet. Hurra! Lenge siden det ja.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. april 2008 #35 Skrevet 12. april 2008 Har bunad, lengst inn i skapet. Men. Bruker den ikke om ikke noen tvinger meg. Kan ikke fordra å gå i det, varm, tung og upraktisk.
Koala *g07* Skrevet 12. april 2008 #37 Skrevet 12. april 2008 Jeg har gudbrandsdalsfestbunad. Har faktisk ikke gjort noe med den siden jeg ble konfirmert, og til min store overraskelse passa den når jeg prøvde den i påska fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå