Baby09! Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg satte inn ett egg i slutten av februar og fikk en blødning etter to uker og måtte innse at det var et negativt forsøk. Hadde en normal mens, kanskje litt mindre enn normalt. Regnet så med at jeg skulle få mens igjen etter 28 dager som er min normale syklus. Men ingenting skjer. Jeg er nå 5 dager over ikm og har ingen tegn på at tanta skal komme. Har hatt litt mensmurringer hele uka, men ingenting skjer. Så mitt spr.mål er om hormonene jeg tok under behandlingen kan ha satt syklusen min ut av system? Noen som har opplevd lignende?
Susie & Desembergullet Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Noe lignende skjedde med meg etter et negativt ivf forsøk i januar. Etter konstatert neg. blodprøve kom mensen et par dager senere, men den var svakere enn normalt. Neste syklus var forsinket med 6 dager, den var også ganske svak. Legen min sier det ikke er uvanlig at dette skjer etter ivf. Dersom mensen uteblir i mer enn en uke, hadde jeg rådført meg med legen min.
soesta Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Menstruasjonen min vart utsett ca 7 dager etter negativt forsøk.
mucho mas Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Min mens kom seks dager etter den normalt skulle vært der. Det har skjedd på begge de misslykkede forsøkene jeg har hatt. Tok du blodprøve etter forsøket? Du kan jo ta en graviditetstest for sikkerhets skyld. Jeg gjorde det denne gangen, men ble jo selvfølgelig skuffet. Det tar nok litt tid før kroppen kommer tilbake til vanlig gjenge igjen. Det er jo mye hormoner den har fått i seg.
twinanne Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Det er helt vanlig at det kan bli litt tull med syklusen etter IVF forsøk, min første syklus så fikk jeg kort lutealfase og neste er jeg i rute, med en dag forsinket el. Men det er veldig vanlig at el blir forsinket slik at man får lenger syklus, det er vel det mest normale tror jeg. Husk det har vært mye hormoner pågangs som har rotet litt med dine normale hormoner, ingen ting å stresse over, syklusene dine blir normale igjen etterhvert, men det har ingen betydning når du starter pp med neste IVF, det eneste kan nok være at du starter litt seinere enn det du hadde beregnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå