Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som gir det?

Hva slags mengdeforhold og hvordan unngå klomper?

Har dere laget større hull i smokken eller er det unødvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å unngå klumper, må ikkje vatnet være for varmt og så er det lurt å bruke ein lite visp- da blir den fin i konsistens.

 

Lykke til

Skrevet

vi har gitt det enten med skje eller i beger som han har drukket av. prøvde å lage større hull i smokken, men det kom ikke noe ut for det. prøvde også sånn kopp med tut, men det ble vanskelig.

 

nå spiser han med skje, for har begynt å lage grøten litt tykkere.

Skrevet

En får kjøpt smokker for tykkere væske både avent og dr.Brown har det.

 

Jeg har da brukt 50/50 mme og mais eller risgrøt, mer enn 50% gjør at det blir for tykkt selv for de smokkene.

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...