phantomet Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 med forlovelsen og nært forestående bryllup!!! Det var superkoselig lesning!!!!! Hurra! Snakker om svensk-dansk.norsk union!!!!! *smiler* Klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Hihi, frieriet var for et år siden, så det går jo ikke akkurat unna hos dere heller Ronja;-DDD Spennende å se om det blir fest på grensen i år da:-) Passende med grensebryllup!!! Om dere ikke skynder dere, så kanskje vi renner forbi dere........men dere har fremdeles gooood tid altså;-D
Ronja65 Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 HA HA... Til sommeren er det to år siden han friet:-):-). Men nå som jeg går ned i 80% stilling i juni, så får jeg jo mere tid til å være sosial og kanskje ikke minst tid til å gifte meg:-):-):-)
phantomet Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 Du er en ordentlig ertekrok du Klatten.... Vi får henge oss i stroppen Ronja, slik at vi får med oss alt som skjer, og rekker å få gjort unna store begivenheter før andre tar innersvingen på oss!
Maud Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Gratulerer masse Ronja! Det viktigste er at dere gifter dere når dere har tid og det passer dere :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Så koselig at det er bryllup på gang!!! Jeg har akkurat sett bilder fra vårt bryllup og det er like fint hver gang... skulle gjerne gjort det både en og to ganger kjenner jeg, men jeg vil gjøre det med samme mannen hver gang :-))) Klatten sier du er treig, men det syns ikke jeg... det tar jammen tid å venne seg til tanken, og bare det å finne tid til å planlegge alt... herre min hatt... Jeg var så glad for at jeg var hjemme med lille babyen min da dette skulle planlegges for jammen brukte jeg mange timer på å få alt i stand, med tid og sted og gejster og gjsetelister og kjoler og bunader og prester og forlovere... det gjøres ikke på en halvtime det. Nei kos deg med forberedelsene til en kosleig feiring på den ene eller den andre måte. Dere har allverdens av tid til å lage den dagen til DERES dag!!! ååå så koselig!!! Hurra for dere!!!!
♥Snulder Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Hehe.. 2 år siden ja!! Da er det jammen meg på tide å få det unnagjort!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 ;-)))))! Grattis! Nå mååååå vi ses snart altså!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plutseliten :) Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Så koselig! Gratulerer....kos dere med planleggingen,det er nesten det mest hyggelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå