Gå til innhold

Barnepike, kva skal ein betale?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei nabojente som er 15 år som skal trille min lille datter på 7 mnd. rundt i nabolaget om ettermiddagen, 1-2 ganger pr veke. Kva skal eg betale ho synes dere?

 

Kva betaler dere for trillepike?

Kva er vanlig å gi?

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho vi har får kr.70 for 2 timer. Når ho triller 2 dager/veke får ho 150. Betaler ca. kvar 14 dag, slik att det blir litt.

Skrevet

Me betaler 30 kr per time. Viss det er andre i nabolaget med babyer/små barn kan du jo spørja desse kva dei betaler. Greitt å vera einige.

Eventuelt spør jenta kva som er vanleg. Det gjorde me.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...