Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Har ei nabojente som er 15 år som skal trille min lille datter på 7 mnd. rundt i nabolaget om ettermiddagen, 1-2 ganger pr veke. Kva skal eg betale ho synes dere? Kva betaler dere for trillepike? Kva er vanlig å gi?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Ho vi har får kr.70 for 2 timer. Når ho triller 2 dager/veke får ho 150. Betaler ca. kvar 14 dag, slik att det blir litt.
ruffen Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Me betaler 30 kr per time. Viss det er andre i nabolaget med babyer/små barn kan du jo spørja desse kva dei betaler. Greitt å vera einige. Eventuelt spør jenta kva som er vanleg. Det gjorde me.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå