babygullz <3 vilde Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Der de helst har bukser som går an å åpne knappen på?=)
babygullz <3 vilde Skrevet 12. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2008 Har det problemet med jeansene fra H&M at bukselinningen blir for stram, siden man må dra den over uten å kunne åpne den forbanna knappen, og det er såvidt jeg fikk str 36 over rompa,(bruker egentlig 32/34!!!!!!)og da jeg fikk strevd den over rompa, så så den ut som ei sæggebukse på resten av kroppen...eneste plassen buksa passet var strikken i magen!!!
2 søte små gutter Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Mamasita i kongsgata har hvertfall mye fint, men vet ikke om de har sånne bukser som du etterlyser da.....
babygullz <3 vilde Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 kan vel kanksje ta en tur å se jallefall=)
lana<3 Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Dette er ikke forslag om bukser men jeg var på indiska på kvadrat idag og de får inn masse fint vi kan bruke....skal på stor shopping om et par ukers tid... Hvis du liker lave jeans har bik bok bukser som sitter som støpt til tross for at man er gravid, bare gå opp en str eller to, ellers så har jeg bestilt belly band sånn at jeg kan gå med alle de normale buksene mine uten å lukke knappen... Ta deg ellers en titt på kvadrat, hvis du har god tid så finner du ganske mye der....
Septemberprinsen Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Mamma og mini på Bryne har også mye fint til gravide.
babygullz <3 vilde Skrevet 12. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2008 hvor får man kjøpt/bestilt bellyband??
lana<3 Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Heia jeg har bestilt bellyband på : http://www.barnetrend.no/index.php?main_page=index&cPath=16 Har også kjøpt sånn t-skjorte med skriften bebis på....syns de er så kule:)
babygullz <3 vilde Skrevet 13. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2008 nå har jeg bestillt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå