venter nr 4 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Er det normalt å fryse og ha indre skjelvinger? plutselig kan jeg svette kjempe mye som igjen går over i frysninger.Dette er min 7 graviditet og jeg har aldrig følt det sånn før.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Har det på akkurat samme måte som deg og kan heller ikke huske dette fra tidligere svangerskap. Men jeg mener å ha lest her inne før at det er flere som opplever det samme.Kroppen har vel mange måter å reagere på:-)
venter nr 4 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 tusen takk for svar,da vet jeg at det er normalt iallefall,ble litt urolig. Lykke til videre
Gjest Mammamoms Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg har også frøset litt i perioder. På nettene noen ganger har jeg våknet fordi jeg må på do, og i løpet av den turen begynner jeg å skjelve noe helt forferdelig og å hakke tenner. Da er det godt å ha en varm mann å krype inntil :-)
♥♥♥ Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Hei. Fryser mye mer enn normalt jeg også. Kan være 27 grader i stua, og jeg føler behov for å sitte under pleddet. Ikke bra vet dere . Skjelvinger har jeg heldigvis sluppet...
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Hei! Du er ikke den eneste fom fryser mye. Jeg må ligge i fleec joggedrakt om natte med tjukke sokker. Har vinterdyne og alikvel våkner jeg mangen ganger om natte at jeg fryser, Det samme om dagen, må ha masse klær på meg ellers går jeg bare rundt å skjelver.
Fjellprinsesse Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Jeg også fryser. Noe så innmari... Sitter med pledd hele tiden, og fryser noe voldsomt om natten selvom mannen min er varm som en klebersteinpeis ved siden av meg. Og plutselig får jeg svettetokter og må kle av meg, for å fryse bare enda mer etter 5-10 minutter. Sitter foran pc'en nå og fryser som bare det, selv med ullpledd rundt meg. Måtte faktisk stå opp fordi jeg frøys så fælt i senga...
soleia Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Då er det ikkje berre eg som sit innpakka i pledd, altså! Greit å vite at det er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå