Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når slutter dere med dun/voksi pose i vognen? hvilken temperatur bør det være ute for at vi skal bare bruke dyne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dunpose med lammeskinnsbunn. Har tatt av dundelen nå, og han ligger på skinnet med pledd over seg. Kler på han godt siden han som regel ikk ehar tålmodighet til å være i vogna hele turen og vil bæres i sele...

Skrevet

Jeg bruker fortsatt dunpose med lammeskinnbunn. Han har pa seg vanlige klær + litt tykkere genser/jakke, lue og votter. Blir ikke for varm. Har den ikke like mye knyttet sammen som i vinter, så han får godt med luft. Synes fortsatt at det er ganske kaldt i lufta selv om det er sol. Har hvertfall vært 8-10 grader.

Skrevet

Har satt sommerdynen i voksiposen. Der ligger han i vanlige inneklær, lue og votter. Fungerer kjempe fint:o)

Skrevet

Jeg har ogå sommerdynen i voksi. De i butikken sa det var greit å begynne med den fra ca +4-5 grader .

Skrevet

Har ikke kjøpt sommerdyne til voksien enda, men hvis det er mer enn 5-6 grader bretter jeg bare "tunga" på dyna inn i posen under henne så det bare blir flappene som varmer -- hvis dere skjønner... bra tips tatt fra voksi.no. Her er første lur i vogna fra mellom 7.30 og 8, og da er det bare 0-2 grader, så trenger en god og varm pose fortsatt. (snødde masse i går så ikke mye som minner om vår enda...) Bytter til mer klær og pledd når det blir ca 10-15 grader tenker jeg.

Skrevet

hvor varmt bør det være før man går over til dyne syns dere?

har dun pose..

Skrevet

Jeg bruker lammskinn under mini, og dyne over. Blåser det, har jeg teppe og vindtrekk over. Min er en skikkelig varme ovn, så kan ikke bruke voksi eller lammeskinnspose på han nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...