Gå til innhold

Tidenes kjipeste sjokoladekjeks....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg spist de kjedeligste sjokolade kjeksene jeg kan minnes å ha smakt....Og jeg vet hvem sin skyld det er....jo Maud!!!!

For etter å ha smakt Mauds helt nystekte deilige Chocolate chip cookies, blir alle andre kjipe i sammenlikning!

 

Jeg må nok finne igjen den oppskriften tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeh, er det nå jeg skal si unnskyld? Eller takk? Du får finne frem oppskriften. Den er stor, så man får en stor rull i kjøleskapet som man kan skjære noen stykker av ved behov. Hva skal jeg gjøre nå tror du? ;-)

Skrevet

Om du skal steke flere av de derre deilige kjeksene så vil jeg ikke vite om det altså.... ;)

Jeg skal snike meg til noen av bokstavkjeksene til Måka. Han må bare ikke oppdage mammas tjuvtokt...*ler*

Nå sitter han ved siden av meg, blid som en sol med bokstavkjeks i en liten skål, og drikkekopp med iskaldt vann...

Skrevet

Kan man få sånne gode Maud-kjeks i posten???

 

:-)

Skrevet

De kjeksene var kjempegode! Jeg fikk bare en halv, fordi lille M spiste opp resten :-) Han også digget dem, skulle gjerne hatt mer. Er det mulig å få oppskriften?

 

Takk forresten for hyggelig treff, koselig å se dere igjen og for deilig oppvartning!

Skrevet

Jeg kan ta med oppskrift når vi treffes hos tebekaa :-D

Skrevet

og sende en til meg på pm???

 

eller no... du la den jo ut i jula når jeg tenker meg om, men da lagret jeg den ikke.... .-)

Skrevet

Så bra! Det er jo allerede til neste uke. Sees da!

Skrevet

Om du er snill får du sikkert oppskriften på den gode Paien til Maud også???? Hint hint...

Ellers så har vi jo alltids phantomets klassiske "Kaviar.pai" å skryte av....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...