HummingBee Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Datteren min på to år nekter å bruke hårstrikk og spenner. Så fort jeg prøver å sette håret opp med hårstrikk river hun den ut igjen... Luggen har blitt ganske lang, men jeg vil ikke klippe den (vil at hun skal ha alt håret like langt). Prøver å forklare henne at det er bedre å ha strikk i håret enn å ha luggen ned i øynene, men til ingen nytte. Hva skal jeg gjøre.? Noen som har noen gode tips? Er temmelig frustrert (
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Prøv med hårbånd? La henne gå med håret i øynene en stund før du har noe oppi, se om hun skjønner at det er bedre? La henne leke med hårtingene sine slik at hun vet hva du har oppi håret, kanskje hun bare er nysgjerrig?
Fire småtroll Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Hadde klipt henne jeg.. Skjønner jo at du vil ha langt fint hår på henne, men hvis du venter et år eller to vil hun elske alt sånt rosa prinsesse-dill og elske å pynte seg med fine spenner og strikker. En bob med alt like langt nesten til skuldrene og kort lugg er en greit sveis for små jenter som ikke vil ha noe i håret synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå