Gå til innhold

Noen tanker om å velge feil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliten nå. Kom akkurat opp i nok en krangel med mannen min og er så lei. Jeg har ikke tenkt så mye på det før, men for litt siden slo det meg: Jeg valgte feil! Det hadde sikkert vært mulig å velge mye verre, men akk, også mye bedre.

Så er det bare det da, at når man har hus og jente på 1 1/2 er det ikke bare å slå opp. Også er vi jo også glade i hverandre, for det meste. Det er bare det at vi går hverandre på nervene og vi har sånn temperament begge to. Men, som det ofte er, er det han som tar den lengst ut, med stadige småeksplosjoner og stygg ordbruk. Det er slitsomt.

Helt siden jeg ble kjent med ham har jeg også vært oppmerksom på hans yngre og nydelige fetter. Han er så rolig og virker å ha det min mann mangler! Kan ikke hjelpe for å tenke: Jeg skulle valgt han i stedet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære deg. Vi kan alle velge feil. Har gjort det selv, men konsentrer deg først og fremst om det du har, og evnt avslutt det, før du tenker på andre menn.

Skrevet

Dette høres ut som et typisk tilfelle der begge parter kan ha mye igjen for å gå på kurs og "lære seg å leve sammen". Er ikke lett å være under samme tak når det ofte blir småkrangling og misforståelser, men det er faktisk mulig (for de fleste ihvertfall) å lære seg å fungere bedre sammen selv når man har vært sammen en stund. Er lett å søke noe som ikke finnes hos din nåværende partner hos en annen mann, men hvis du tenker deg om er det ikke sikkert at han har alt det du faktisk har fått med den mannen du har.

Livet går i bølger, husk det. Men er du virkelig sikker på at du helst ville slippe å være med denne mannen, er det bare en måte å beholde selvrespekten på: Avslutte forholdet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...