Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Jeg liker det, men ville ikke kalt min egen unge det. For meg er en Øivind en sterk og smart kar;)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Uten å kunne sette fingeren på det, synes jeg det er litt for spist/skarpt. Ville i så fall skrevet Øyvind, men synes Ø-en er veldig upraktisk med tanke på blant annet e-mail osv senere.. Liker det ikke veldig godt, men kan Eivind være et alternativ? Øyvind er ikke veldig internasjonalt, kanskje ikke så viktig heller, da...
mamma&urokråka Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Syns Øyvind er et kjempekoselig navn jeg :-) Ville egentlig kalle gutten min det, men samboer var ikke enig. Ville skrevet med y da, syns det er finest.
rosa og en blå Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 øyvind er kjempe fint. men eg hadde foretrukket øystein
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Stemmer for Øivind med i, kjenner en som heter det så syns det er finest.
LegallyBlond Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Kjempefint! Men jeg hadde skrevet det med y =)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Øivind er fint! Men jeg hadde valgt Eivind i stedet, det er et kjempefint navn - sto på vår liste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå