Gå til innhold

hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Øivind

 

spør for ei venninne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det, men ville ikke kalt min egen unge det. For meg er en Øivind en sterk og smart kar;)

Skrevet

Uten å kunne sette fingeren på det, synes jeg det er litt for spist/skarpt.

 

Ville i så fall skrevet Øyvind, men synes Ø-en er veldig upraktisk med tanke på blant annet e-mail osv senere..

 

Liker det ikke veldig godt, men kan Eivind være et alternativ? Øyvind er ikke veldig internasjonalt, kanskje ikke så viktig heller, da...

Skrevet

Øyvind er fint det:)

 

 

Skrevet

Veldig flott- men ville skrevet Øyvind:-)

Skrevet

Syns Øyvind er et kjempekoselig navn jeg :-) Ville egentlig kalle gutten min det, men samboer var ikke enig. Ville skrevet med y da, syns det er finest.

Skrevet

øyvind er kjempe fint.

men eg hadde foretrukket øystein :)

Skrevet

Stemmer for Øivind med i, kjenner en som heter det så syns det er finest.

Skrevet

Kjempefint! Men jeg hadde skrevet det med y =)

Skrevet

Øivind er fint! Men jeg hadde valgt Eivind i stedet, det er et kjempefint navn - sto på vår liste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...