Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken babygym anbefaler dere og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt en i tre fra Plymshop.no. Kan reguleres i høyden, seks hakk. Solid og forholdsvis enkel å montere. Kostet 598,- + 69,- i frakt. De har noen til 498,- óg. Lillegutt elsker den. Fikk veldig god service fra leverandør. Fikk den 3 (eller var det 4) dager etter bestilling.

Skrevet

Vi kjøpte en Tiny love, med mange ting i forskjellig farger og tekstur, både stoff og hard plast, 1 lager sånn uro-lyd, og man kan flytte de rundt over alt, eller ta de av. De to bøylene kan man ta av, det er et par ting på underlaget også, det er en avtakbar musikkgreie, som spiller enten mozart eller 3 korte barnesanger om man kommer borti den:-) også er det et speil man kan plassere over alt, som hun er glad i. også er underlaget vaskbart. En suksess her i huset i hvertfall!

Skrevet

men den er nok ikke blant de billigste, for å si det sånn...betalte ca 750 SEK for denne, vet ikke hva tilsvarende går for i Norge.

Skrevet

Lurer på om jeg har den samme som deg, mor lur! Mini er superfornøyd med den. Kjøpte den på Barnas Hus, kostet 699 tror jeg!

Skrevet

Ja, ikke sant? den er bare superbra! Tror faktisk den er på topp 5 av alle kjøp jeg har gjort til snuppa. 699 var jo ikke helt galt det da!

Skrevet

Vi har en fra Fisher Price, som kan pakkes sammen og taes med i koffert om man skal bort. Blir da på størrelse med en stor veske. Kostet 500 kr hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

kjøpte den samme matta på ebay igår, kom på litt over 400 kr inkl. frakt.. selve matta kosta litt over 200kr.. verdt å sjekke der og:)

Skrevet

har fra tiny love vi og, veldig poppis! fikk i gave fra noen tanter, veldig fornøyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...