mamma >to gull Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 hva skal dere gi i gave og hva slags kaker skal dere ha i fam.selskapet? (Ja,jeg kjeder meg på jobb...) Vi har til nå kjøpt ett par Timberland sko og så skal vi kjøpe noe mer,men vet ikke hva.Lurer på noe annet enn klær for han har fått en del og får sikkert også en del.. Her tror jeg jeg lager en sjokoladekake (kom gjerne med tips!!),ostekake og boller;)
Sjefsmegga Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 For å være ærlig så aner jeg ikke hva vi skal kjøpe enda, skal å se neste helg etter gave. De har så mye leker at jeg tror det blir å kjøpe mest klær og noen fine bøker. Skal ha Tropisk sjokoladekake ( fyll med smak av rom essens), Bløtkake ( krem og vaniljekrem) med marsipanlokk med pynt og rosa lys selvsagt, Verdensbeste, ostekake og boller....skal invitere besteforeldre, faddere, tanter og onkler.
engajente Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Vet ikke helt med gave ennå, men tenkte å lage, muffins, boller, sjokoladekake og gele.
Minnie Mom Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Gutten vår fikk sånn "lære-å-gå-bil" da han ble ett år. Kjøpte på Toys r us og har vært kjempesuksess. Nå er han 2,5 år og leker masse med den enda. Tulla på 3 mnd skal få når hun blir 1 år også. http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2332783 Er ikke akkurat denne han har, men ligner litt....
pinglo Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Frøkna her ble 1 år sist torsdag. Vi har ikke kjøpt gave enda, grunnet litt dårlig økonomi. Men vi har tenkt å kjøpe sandkasse til henne, så snart jeg kommer meg på bena og ut i jobb. Til selskapet så lagde vi boller og banankake.
mamma >to gull Skrevet 12. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2008 hehe-ja sånn bil har han akkurat fått;)) Han har egentlig det meste..
Sjefsmegga Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 En putteboks som spiller sanger om formene fra Fisher Price og en bok som spiller sanger fra samme har vært suksess her..de fikk til jul... :-)
mamma >to gull Skrevet 12. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2008 hihi..han har faktisk begge de lekene også,men de er fine ja;) "formene i boksen min,stjerne,firkant..etc" fiiin sang;)
Sjefsmegga Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 hahaha...godt det ikke er bare mine, de har det meste for å si det sånn...halve stua mi ser ut som et lekerom i en velutstyrt barnehage for tida...lekekjøkken, dukkevogn sparkebiler og det ei DIGER kasse med leker og ei stappfull lekegrind med diverse leker og kosedyr....jeg har jobb på kveldstid for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå