Septemberprinsen Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal til Bergen neste helg, kan dere hjelpe meg med å finne spennende babybutikker. Jeg er relativt godt kjent i Bergen...
Gjest stockholms tjej Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Barnas hus- åsane vid plantasjen Reflex- åsane gullgruven(utstyr) Reflex-åsane senter(klær) polar&pyret- Arken de finns mye mer men kommer bare på di akkurat nå=) er de noe specielt du leter etter?
15.august-mamma Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Laban og labolina på Xhibition. (http://www.labanoglabolina.no/index.php). Masse fint!
15.august-mamma Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Eller kanskje 'Min engel? (http://www.minengel.no/page.asp?cat=31&documentID=346)
Bergen1971 Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Små drømmer på Kilden senter Barnas Boutique på Vestkanten og Nesttun Friends på Nesttun BabyShop i sentrum Min Engel i sentrum Laban og Laboline på Xibition Alle reflexbutikkene (oasen, Lagunen, Åsane senter, Os, Kleppestø) Exit på bystasjonen
Septemberprinsen Skrevet 12. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2008 Tusen takk for alle tipsene!!! Gleder meg enormt til å få shoppe litt i Bergen igjen- det er nå byen i mitt hjerte, selv om jeg ikke bor der lenger. Kanskje jeg også kommer over noe spennende og lekkert til meg selv, og kanskje også noe til barnerommet?! :0) Har dere noen tips til butikker som også selger utstyr til barnerommet, tar jeg imot med takk! Synes heller utvalget på butikker er heller skralt Stavanger-området...
Bergen1971 Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Reflex og Barnas Hus har masse fint barneutstyr ...
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Obaibi og Okaidi på Åsane Senter(det bygget som het Arken før). Synes de har veldig skjønne klær! Dessverre har de bare hjemmeside på fransk...men masse fine bilder da!!! www.obaibi.fr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå