marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Mathea hilser til bestekameraten sin. Håper du får en kjempefin dag med masse pakker. Hører rykter om en ganske så stor pakke Stor klem fra Mathea. Mamma og pappa hilser også.
Endelig ny spire i magen Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Gratulerer med dagen Nore! Håper du får en fantastisk dag med masse gaver og kaker. Klem Benedicte og mamma`n
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Mathilde med familie føyer seg også inn i rekken av oss som vil gratulere godgutten. Håper dere får en super feiring og en flott dag. Store varme bursdagsklemmer.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Gratulerer med dagen, håper det blir masse kake og pakker på deg! Klem fra mamma/Mia :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Gratulerer så mye med dagen Nore! Håper du får en super dag sammen med familien din :-) Stor klem fra Camilla og mamma
Millapril Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Gratulerer så mye med dagen! Håper du har en super ettårsdag! Høres spennende ut med stoor pakke!!
Solstråle72 Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Hurra!! Gratulerer så mye med dagen!! Tror nok det blir mye pakker, kaker og kos på deg i dag! Bursdagsklem fra Tobias og mamman
smurfen :o) Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer med dagen Nore! Håper dere hadde en kjempe fin dag!
heiamagen Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Nore sier tusen takk for alle hilsener! Det var en fornøyd gutt som åpnet pakker og fikk masse kaker og spennende frukt, og ikke minst masse oppmerksomhet....og så en kjedelig tur på legevakta da men det gikk bra. Vi hardde slitt med omgangssyken hele uka og i helga ble han plutselig verre, litt apatisk og høyere feber. Men når vi kom på legevakta ble han plutselig full av liv igjen, typisk, vet ikke hva de har i lufta på Volvat jeg...men søndag var han helt fin igjen. Supert! Tenk å være ett år....jammen er de heldige våre små!
heiamagen Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Har forresten lagt ut noen bildehilsener på FB. Er så lenge siden vi har sett dere men vi følger med på bildene.....og barna har blitt så store alle sammen! Morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå