Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Vi reiser som kjent nå på tirsdag, men det er jo ikke akkurat badetemperaturer der nede enda.... MEN, er bassengene åpne for bruk på hotellene?? Kjedelig for 3åringen og ikke bade...
Gjest Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 kan ikke hjelpe deg med spm, men jeg bare lurer på hvordan det er med deg og familien. Var ikke formen dårlig hos noen av dere(eller husker jeg feil:o))
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Oij, huska du på det? Så søtt Joda, minsten er sjuk, gubben er sjuk, og jeg spiser c-vitaminer så jeg ser appelsiner her Eldste vet jeg ikke, hun er hos pappaen, men får håpe og tro hun er frisk når hun kommer hjem på mandag! Nå skal jeg ut og kjøpe badetøy! Så håper det blir bading... hehe
Hiv o'hoi Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 De fleste hotellene åpner bassengene i Mai, men dere kan jo være heldige, de har det varmt der nå, så da er det jo en mulighet,
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 oij.... :S Jaja, håper de har åpna det da... (banner litt for meg selv...)
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Jo, tror nok det. Niesen min kom hjem fra Spania nå forrige uke etter å ha vært der noen mnd. Var brun som en nøtt, så der var det deeeilig sol og sydenliv:o) Goood tur!! Kooose dere:o) Klem
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Ah, så hun hadde badet? Værmeldinga er ikke på vår side, og vanntemperaturen er kun 17 grader, så ikke noe for mor og hoppe uti... hehe Derfor veldig viktig med et basseng altså ;o) Takk for det, vi prøver og bli friske her så vi kan nyte turen klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Ja, og solt seg:o) Hun er heller ikke av de som blir fort brun, men nå hadde hun en kjempefin brunfarge, ble litt kvalm av det merket jeg, he he:o) En av de siste dagene hadde de vært på stranda og strandbaren hele dagen\kvelden\natten visstnok:-D Huff, forkjøla eller?? Brun en halv løk i panna, klyp for nesa og hiv innpå.. Hjalp meg dagen før en operasjon:o) God bedring og good tur:o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Ååå, så deilig!!! :) Vel, det er meldt overskya (enn så lenge), og værprognosene hadde vært innom regn.. så vi håper på det beste!! Håper vi også blir ekle og brune!!! (Får ta igjen på bestemor som har vært 1 mnd i Thailand!). Er det sant? Løk? Hmm.. da skal jeg jaggu prøve det! ikke verdt og gi minsten på 7 mnd, men sambo og jeg tåler det Takker og bukker
Hiv o'hoi Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Det er 26 grader i Malaga i dag, snakket nettopp med en venninne.. Strålende sol og mange som bader og soler seg. Været er nesten alltid bedre der enn hva værmeldingen sier.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Åh, så bra!! Nå ble jeg lettet! Har det vært no regn der, vet du det? Har ikke vært noe bra på værmeldinga....
ToPrinsesser<3 Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 Fastlandet? Vi har vært der i februar og mars og ungene badet i basseng selv om det var svinekaldt... Noen har jo oppvarmet basseng også. Heldiggriser; god tur!!
Hiv o'hoi Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 Jepp, det har vært et par dager med regn i det siste, men det er det jo ofte i mars/april.. men tviler på at det blir noe særlig mer regn, siden det er "360 soldager i året"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå