Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Ikke rart jeg frøys i natt...er jo dritkaldt ute. Husker 15. april for 3 år siden så var det steikende sol og jeg smelta nesten, men ser ikke ut som det blir det i år, nei! Snø er greit, men ikke i midten av april!
Spirevipp med go`gutten Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Helt enig, her har det lavet ned i hele dag! Vi som skulle trille tur og greier.. Føler meg ikke helt i form idag, tror jammen du har rett i at det har vært kaldt i natt.
Sjefsmegga Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Her skinner sola ute...kal snart ut vi en tur...begynt å spire og gro også...ikke varmt, men mildt i hvertfall...var vel 7 grader i sta...
☆Anonymia☆ Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 ååååååå vil ha vååååår..snør ikke her da..=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Her har det lavet ned i hele dag.. *snufs*.. jeg vil ha sol og varme,.. Ikke SNØ i midten av April.. =(
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 snødde her også... men nå er det gått over til regn, og det renner av takrenna... for snøen på taket er sååå våt... er jo tross alt et par varmegrader ute også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå