dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Og er jeg ikke tilbake i kveld, så må dere etterlyse meg ;-) Jeg kan jo nesten ikke gå, men til byen skal jeg likevel...
phantomet Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Håper du har en hyggelig bytur, der du minst nyter en kaffe latte på cafe før du returnerer hjem... Og at du ikke har for vondt i bekkenet ditt etter ekspedisjonen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Enjoy!!! Og husk, det er aldri for sent å snu.....om du skulle kjenne det i bekkenet! Ikke presse deg, bare kose seg:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 det ble jo en fin men akk så strabasiøs tur... konklusjonen nå i ettertid er at det er vanskelig å finne bursdagsgave til en gutt som blir 8 år... eller... jeg fant mye jeg ville kjøpe til han, men alt koster jo det dobbelte av limiten... så da ble det ... tamtarataaaaaaaaaaaaaaaaa IKKENO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå