Gå til innhold

Svigermor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer kanskje ikke helt inn her men skriver her uansett.

Det er allti så mye negativt om svigermødre, nå ville jeg bare skryte litt av min! Hun er helt topp.

Har en sønn på 2år og venter nr 2 snart. Er plaget med bekkenløsning. Svigermor har hele tiden og spesielt nå når jeg har vært gravid vært en utrolig hjelp. Hun jobber selv fullt, men ser allti ut til å ha litt energi til overs for gutten min. Når det endelig var litt snø her i vinter, hadde hun ham med ut på aketur. Når de reiser opp på hytta for helga tar hun ham gjerne med. Når jeg ikke er helt i form eller trenger å slappe av er det bare å ringe. Hun følger allti 'mine regler' når det gjelder oppdragelsen så jeg føler meg ikke overkjørt på noen områder.

Hun kritiserer meg ikke og støtter meg i hvordan jeg vil ha ting.

Jeg er veldi gla for min svigermor og håper det er flere som har svigermødre som henne. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:D så bra! min svigermor er vel en mellomting mellom dette og det andre vi leser, hehe, men mine foreldre er slik som dette:) godt å ha et slikt forhold til dem da.
Skrevet

Svigermora mi er verdens beste!! nesten like bra som mamma, men bare nesten ja,hehe ;) Kunne ikke ønska meg bedre svigerfamilie jeg nei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...