Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Hahaha....trodde det skulle stå... akkurat nå..haha fordi min sover!! ute i natt og ja han kom hjem:-) Han sover ikke over lengre hos kamerater.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Sambo har aldri planlagt å sove over hos noen...det er han litt for gammel til (30). Men hvis jeg ikke er hjemme kan det være at ha stumper av..... Men ingenting muffins der i gården...når sambo drikker så drikker han... Å ja jeg er så stolt :/
Prins05&07C",) Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Hvis han har vært ute, kan det hande. Men stort sett tar han taxi hjem. Nå må jeg tilføye at det er svært sjelden han har vært ute alene, det har bare skjedd om jeg er på overnatting hos feks mamma når sambo jobber helg.
Mamma mjaua Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 før så sov jeg og kjærestn ofte over hos en kammerat av han. men da var vi begge med. men han sover aldri over hos en kammerat uten meg. det har ikke skedd til nå hvertfall, men så har vi bare vært sammen i litt over 2 år da.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Han har ikke gjort det siden jeg ble gravid.. han gikk en del ut på byen.. og sov over hos en kamerat.. men nå som jeg er gravid.. ligger han mer i kjenner på magen min
lille_Harepus Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 NEI! det er helt greit at han går ut på byen å drikker å kose seg, men han får no komme seg hjem etterpå. hvorfor skal han sove over hos en kamerat? syntes det bare høres rart ut....
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Det har hendt, det. Særlig hvis kameratene bor et stykke unna, eller han mister siste bussen hjem. Hvorfor skulle det gjøre noe, egentlig? Stoler dere så lite på mennene deres at de ikke får lov? Takk og lov for at både jeg og min mann kan sove over hos hvem vi vil uten at noen blir mistenksomme.
Gjest ->>- Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Det har vel hendt. Hvorfor skulle det være problematisk?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Noen ganger. Hvis han har vært på byen og ikke orker å stå i taxikø i evigheter, så har det hendt han har sovet hos en kompis i byen. Så henter jeg han der på morgenkvisten. Nå har kompisen fått dame, og etter det så har det ikke hendt.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 Forklar hvordan det at han ikke er 8 år betyr at han ikke sover over hos kamerater, spurven. Jeg hadde bitt forbannet om min mann hadde svidd av 600 kr på taxi hjem om han hadde kunnet sove over hos en kamerat i stedet.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #15 Skrevet 12. april 2008 Fordi jeg ser for meg planlagte sleepovers med popcorn og video;) Nei, min mann har ikke noen grunn til å skulle sove over hos noen kamerat. Heller mer logisk om andre sover over hos oss (Vi bor nermest byen)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #16 Skrevet 12. april 2008 Ja på lik linje som jeg overnatter hos venninne mine hvis de bor et stykke unna
Mrs. Bouquet Skrevet 12. april 2008 #17 Skrevet 12. april 2008 Ja han er 35 år og er ofte på pysjamasparty sammen med kamerater.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #18 Skrevet 12. april 2008 WOW 600 kr! Kan vel unne mannen din å svi av 600 kr på en taxiregning av og til. Gnipukk!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #20 Skrevet 12. april 2008 Tenkte først nei... men han har faktisk gjort det. Var på guttefest med en kompis og lå over der til neste dag. Det var et stykke unna og taxiregningen hadde blitt høy! Men sånn til vanlig, hvis det ikke er alkohol inn i bildet, bare for å overnatte liksom, det er ikke normalt her i huset i alle fall. Hvorfor spør du? Hva er greia?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #21 Skrevet 12. april 2008 mulig du har penger i hue og ræva, men for oss er 600 kr mer enn halve ukesbudsjettet for mat, så å bruke det på en unødvendig taxitur er jo bort i veggene.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #22 Skrevet 12. april 2008 Det har hendt han overnatter hos en spesiell kompis, ser ingen problemer med det. Det skjer kanskje en gang i året, og de har overnattet hos hverandre siden skoletiden.. Kompisen hans sover her også innimellom, for han bor i en annen by og har ikke bil.. Hadde ikke likt om samboeren var på by`n og dro på nachspiel istedenfor å komme hjem, men er han ute med gutta i den andre byen så kan han jo sove over hos kameraten sin så lenge det er avklart på forhånd.. (Jeg også mener det er galskap å bruke 600kr på taxi (hvis han kan kjøre hjem selv dagen etter) bare fordi han MÅ hjem til "sjefen"..) Syns det er litt rart at noen her er så veldig negative til det.. Så lenge det ikke er for å sove hos en annen dame, så ser jeg ikke problemet her! Vi må da ikke overvåke gutta våre 24-7, og vi har da litt frihet til å bestemme over oss selv?? Tror ikke gutta setter så pris på at "mamma" må bestemme om han får lov til ditt og datt, så lenge det ikke er noe som skjer alt for ofte...
simba>>>3gutter Skrevet 12. april 2008 #23 Skrevet 12. april 2008 Ja det hender, men da hos kamerater som bor så langt unna at det er naturlig å overnatte. Han har flere som bor både, 10 og 20 mil unna. akkurat som jeg gjør hvis jeg er å besøker venniner som bor langt unna.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #24 Skrevet 12. april 2008 For nachspiel... ikke ville avslutte festen etter tur på byen? Nei det sluttet han med da vi skulle bli foreldre, hans valg. Kompiskveld og avtalt sove over noe annet Men han har ikke gjort det heller enda.
Hikken Skrevet 12. april 2008 #25 Skrevet 12. april 2008 Hvis jeg er bortreist for helgen/natten har det hendt at han har sovet hos en kamerat. Vi bor skikkelig usentralt, og taxi hjem til oss blir 200 mer enn om han hopper av hos en av vennene sine. Aldri sett noe problem med det :-) (men hvis jeg er hjemme og sover er det klart han kommer hjem:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå