Gjest Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Var sikker på at slimproppen hadde gått, men ble straks mer usikker når jeg leste at den er blodblandet.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Min var ikke blodblandet. Ganske lysegul/blank liten geleklump. Minner litt om den geleen som ligger i hermetisk skinkebokser... hehe, bare et det var en klump.
Smånetta 14.mai Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Fra "Graviditet, fødsel og den nye familie" s 51 (heftet man får gratis fra Libero på første legekontroll): Slimproppen i livmorhalsen kan gå og kommer en seig og tykk utflod. Vær oppmerksom på at slimproppen kan gå dager og uker fød fødselen, så det er ikke et sikkert tegn på at fødselen er i gang. Hvis utfloden er blodblandet, betyr det at livmorhalsen holder på å åpne seg. (...)" Kanskje dette er oppklarende. Jeg syntes i hvert fall det var en greit opplysning. Så står det for ordens skyld videre at om det er masse blod skal man kontakte føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå