Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..så er det helt klart noen som sutrer eller påpeker hvor tam siden er blitt, at alle med nick (som da blir alle..) er helt enige med hverandre osv.

Er det bare tilfeldig at det er dere som er mest aktive på de mest utpregede skravletrådene og som har størst kosemosetendenser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager KaMa, jeg ramlet av lasset allerede ved sutrete....

Sutrete er et kjedelig ord:o)

Skrevet

???

Skrevet

Sutrete er et akk så kjedelig ord, men ganske effektivt til tider.

Stram badehette i dag?

Skrevet

Profilen din står i stil til innlegget?

Jeg mener bare at enkelte krangler her inne fremdeles, mens andre klager over manglende krangling og skriver innlegg som i aller høyeste grad handler om dem selv..

Skrevet

Badehetta begynner å bli litt løsere i strikken nå... kaffe kurerer gruff!

Men jeg lurer på om dansemusklene sliter litt i dag. Merengue og salsa er morsomt mne slitsomt dagen derpå

Skrevet

Hehe... Ingenting som en heftig treningsøkt ut på natten. :-)

Skrevet

Uenig med premissene for spørsmålet. Jeg klager så avgjort over hvor tam siden er blitt, men kosemoser stort sett utelukkende i tråder hvor du eller luten er involverte.

Skrevet

Forskjellen er vel at det nå ikke er noen kjipe annier man med god samvittighet kan sprenge. Synes alltid "kranglerene" har vært like kosemose som skravlerene...... Er det da slik at vi savner annie? Trenger vi ikke egentlig noen ukjente vi kan denge og sprenge i fillebiter?

Skrevet

Det er jo flust av ukjente her, nye nick opp og i mente!

Jeg har aldri trengt de anonyme for å krangle, og det trenger vel egentlig ingen andre enn dem som er for feig til å stå inne for hva en sier, til hvem det måtte være.

Problemet er hverken kosemosing eller klaging, men kombinasjonen av begge deler i de samme trådene, av de samme menneskene.

Og egentlig vet jeg ikke om jeg syns det er det som er problemet likevel..

Jeg tror folk flest her inne er såpass redd det ikke går an å krangle/diskutere sak uten at det blir personlig, så derfor er man forsiktig med kranglingen.

Det er dumt. :-/

Skrevet

Ja tror alle :):):) er et tegn på at man er redd fpor å virke for streng eller noe sånt. Tror alikevel mange synes de heftigste debattene dog kanskje usaklige forsvant med annie. Ikke så mange som skriver innlegg om de jævla svartingene f.eks med nick. Ikke så mange som henter inn en stakkar fra skravle for å beskrive hvor jævlig stygg og feit hun er. Ingen som skriver dritt om skravlerenes unger med et nick osv. Men bare vent snart dukker det opp noen dobbeltgjengere med nytt nick og da blir det partyyyyy

Skrevet

Ikke jeg, savner ikke anniene en dritt. Og synes de diskusjonene som kommr opp er mer saklig en på lange tider. Litt lenger mellom de intressante diskusjonene, men vi venner oss nok snart .

Skrevet

I tilfeller er det tråder om en selv som skaper debatter da, ser ikke problemet i det jeg da, heller smålig humoristisk til tider=)

Skrevet

atte? jeg føler ikke at konteksten hører helt i sammen. jeg skal ærlig innrømme at siden har blitt gørrkjedelig, men om det skyldes bortfall av annie-knapp eller av andre naturlige årsaker skal være uvisst. du da? hva bidrar du med?

Skrevet

Mer enn deg i hvert fall. Jeg har i det minste skrevet et innlegg som du gadd svare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...