Mamma 82 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 lurer på om jeg kommer til å bli gravid igjen!prøver å ikke tenke på det men......
pippi_78 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Lykke til med å ikke tenke på det... Og enda mer lykke til med å bli gravid igjen! Er du født i -82? I såfall har du sannsynligvis god tid på deg om ikke annet! Mager trøst, men.. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå