4nydelige Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Det var vannkopper i bhg i påsken. På torsdag etter bhg fikk frøkna på 21 mnd en liten blemme ved munnviken/haka. Virker som denne sprakk i løpet av kvelden. Men på fredag morgen var den fylt igjen. Ligner veldig på vannkopper syns jeg, men hun har jo bare fått denne ene. Nå er den sprukket og det er bare litt rødt på huden. Tenkte først det kunne være brennkopper, men den har ikke det "gule skorpe" utseende. Er det mulig at det er vannkopper og at hun bare får en prikk. Sykepleieren på legevakta syntes det hørtes merkelig ut, men sa det var mulig. Andre som har opplevd det.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Det er mulig ja. Min fikk en prikk som jeg ikke assosierte med vannkopper først. Hadde den vel i 4-5 dager før han fikk feber og masse prikker over natta. Så følg med henne, og ta en grundig sjekk før barnehagestart på mandag om det er kommet flere prikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå