Gjest Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Det snør og snør og snør. Jeg er klar for VÅR jeg! Gledet meg veldig til å slippe å tenke på bobletøy og sånt nå som jeg skulle være høygravid om våren. Vår my ass:( Frem med snøfreseren igjen:(
Dronningen! Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Takk det samme (Minus graviditet men + trang badehette!) Du er ikke alene:o)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jammen godt jeg ikke er alene, det hade vært fryktelig trist om det bare snødde her;) Jeg vil ha andre med meg i elendigheten;)
Dronningen! Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Det har jeg lurt på en stund.... Fant Gunnar frem til deg forrige uke?
Gjest Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Esso Hora fant frem, senka standarden (ikke prisene) og slokna på soffan;) *flire*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 huff... sånn er et her også. men meg gjør det ikke noe at det snør. men jeg er jo ingen ellefant heller.' hvordan har magen det?
ScaryMama Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Hvor skuffet tror du jeg er da! Jeg skal jo bruke stillethæler!!!
Gjest Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Haha, hvor skuffa tror du gubben var når han så ut da?!Han skulle jo hente elsklingen sin! HAHAHA...
Gjest Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Den er stor:p Hehe... Men ellers er den finfin! Har oppdaget at hun alt har skjønt dette med å ta igjen når storesøster er hardhendt. (og begge veier går det utover meg! Hmpf) Snør det mye på din side av vannet også?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 jepp supersnør her også... hehe disse magene forstår mye. husker jeg skulle kjøre til gardemoen med en hund, som skulle sitte på magen min, og småen spraka som gal for og få han vekk og jeg prøvde frebrilsk og holde meg på veien. ikke en av mine tryggeste turer... hehe mager liker og ha magen for seg selv... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå