dumme mamma Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Nå har jeg mulighet til å søke på jobben jeg har vikariert i siden nyttår. Det er avdelingslederjobb og min drømmejobb. Men så har det seg sånn at jeg er gravid og litt usikker på om jeg vil ta på meg ansvaret da den innebærer veldig høyt arbeidspress i sommersesongen (men også mange spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.) alt. er å fortsette som vanlig ansatt, men sikter egentlig litt høyere enn det for å få bruke bacehlor utdanninga mi. Hva hadde dere gjort?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Søk. Får du den kan du jo kjenne på det og si opp eller gå ned i stilling om det blir for mye. Får du den ikke er jo ingen skade skjedd. Men søker du ikke kommer du garantert til å angre.
dumme mamma Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 ja, tenkte at jeg skulle søke uansett men... HAr måttet si til sjefen at jeg er gravid (er bare 2 mnd. på vei) i og med at jeg har vært litt borte de to siste ukene, så da får jeg den sikkert ikke uansett men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå