Gå til innhold

Dette er frustrerende asså! tester bare negativt men ingen TR :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er idag 4 dager over TR.. men tester bare negativt :( testet senest idag! har en masse pms/graviditetsymptomer.. bla murringer/vondt i magen,vondt i ryggen,ømme/harde pupper,blodårene mine har blitt svært synlige,har masse helt blank utflod,og er til tider småkvalm(bare om det er lenge siden jeg har spist) hver kveld jeg går å legger meg kjenner jeg på kroppen min at nå i natt kommer TR! men neida.. ingen TR har kommet.. huff blir så frustrert! er det noen som sliter med det samme? de testene jeg har tatt har forøvrig vært en CB digital på onsdag(ikm dagen) og billigtester i går og i dag(babystart heter de) er det noen som kjenner seg igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må nesten legge til at jeg natt til mandag våknet opp til skikkelig magesmerter.. var så vondt så jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre av meg! tok 2 paracept også gikk det over. varte vel et kvarter eller noe bare. har dessuten spottet litt mandag og tirsdag,men etter det ingenting!

Skrevet

Jeg kan godt rekke opp hånda på den... Omtrent akkurat likt som deg, men jeg har mindre symptomer da. Murringer og vondt i magen har jeg hatt i omtrent ei uke. Små kvalm har jeg vært også, og det har kommet sånn BRÅTT.. har egentlig ikke tenkt over om det er når det e rlenge siden jeg har spist, så det kan godt hende. Og som deg så tror jeg HELE tiden at NÅ kommer TR, men har hun dukket opp? neida! Og om hun haaar tenkt å dukke opp, så kan hu liksågodt gjøre det NÅ, gidder ikke vente mer. Jeg har tatt 2 tester, billigtester, begge negative..

Skrevet

Ikke sant? nei nå får Tanta komme altså! eller enda bedre nå må testene bli positive snart! det som er fint med at Tr er forsinket er jo at det da finnes håp ;)

Skrevet

Ja, DET ville vært det aller aller beste..! Frustrerende synes jeg det her.. kjenner man noe, så tror man at man er gravid, men så slår pessimisten igjennom.. Nei, kan vel ikke være det.. det er for godt til å være sant. Også tar man test, blir slått i bakken av et rungende NEGATIIIIVT svar. MEN, tror du TR dukker opp av den grunn?? NEIDA! grrrr! :D

Skrevet

jeg skjønner deg veldig godt for sånn har det vært for meg også.....

men til slutt gadd jeg ikke mer og da kom mens min......

man blir nesten mere og mere skuffet for hver gang... jeg også hadde alle ssymptomer, men fant ut etter hver at jeg var innbilsk gravid og dette tok meg lang tid å bearbeide...

LYKKE TIL

Skrevet

sniker fra 3-tri... jeg testet ikke pos. før 13 dager over ikm. så det er ennå mulighet, lykke til :0)

Skrevet

takk for det :) er så rart med det.. alt vi vil ha er ett lite barn!! folk som ikke vil ha barn blir jo gravide i både hytt og pine :( livet er urettferdig noen ganger altså..

Skrevet

Jeg er akkurat i samme båt, er 8 dager over tiden og har heller ikke sett noe til TR. Og det merkelige er at min syklus har det siste halve året vært helt presis, kommer alltid med 1 dag + eller -. Tok test dagen før ventet mens, på fjerde dag og idag (8 dag) alle like negative. bLIR SÅÅÅÅ frustrert av dette. Har noen symptomer, men ikke mange, bare litt småkvalm og veldig følsom. Ble litt lettet da jeg leste innlegget til deg som ikke testet positivt før dag 13, kanskje er det et lite håp allikevel??????

Skrevet

jeg testet negativt 4 dager over IKM, og positivt 6 dager over IKM.

Skrevet

skjønner deg veeeeeldig godt... jeg fikk TR nå 6 dager over ikm.. men følte meg gravid som bare det og visste ikke hva jeg skulle tro med alle de negative testene...må nok bare smøre deg med tolmodighet..selv om det er vanskelig..

Skrevet

er ikke lett nei :( men lett er det vel ikke for noen av oss her inne.. godt at man vet man ikke er alene vertfall! :)

Skrevet

hei:)

skal krysse fingre,armer,føtter,tær OG tarmer for at du er gravid nå;)

jeg testa negativt til jeg var 6 uker på vei med datteren min..

har PCOS så jeg har skjelden eggløsning/TR , så jeg visste ikke når/om TR skulle komme. men når jeg endelig testa positiv fikk jeg tidlig ul siden jeg ikke viste hvor langt jeg var på vei.. fikk ul 3 uker senere å da var jeg 9+6.. så var godt over 6 uker når jeg testa positiv. da hadde jeg testa med både billigtester og clearblue.. vetjeg hadde tatt minst 5 tester den tiden som egentlig skulle vært positive..

så lenge der ikke er TR er det MASSE HÅP!!

LYKKE TIL! ;)

Skrevet

Jeg skriver meg på listen... Kjenner meg så absolutt igjen. Min situasjon er imidlertid litt annerledes.

Jeg hadde sa 7 mars og har ikke peil på når el var. Tror jeg fant noe slim lørdag 29 mars. Vi la inn godt med søknader på den tiden.:) Mandag i forrige uke (nesten 1 uke siden) var jeg til GU på sykehuset. Jeg spurte om han kunne se når neste mens kom, og han sa at den var rett rundt hjørnet. Forsonte meg med det, selv om jeg dagen før undersøkelsen sa til sambo at jeg var sikker på at jeg var gravid. Nå har det kommet meg for øret at slimhinnen i livmora ser lik ut før mens som ved tidlig graviditet. Dette ga meg nytt håp.:)

Så er det disse symptomene da. Har mye sure oppstøt og er urolig i magen. Humøret er rart. Sambo er litt skuffa for at all slags rare ting på TV klarer å røre meg, men ikke noe av det så han gjør....:) Hårsekkene (eller hva det er) rundt puppene er blitt tydeligere og puppene verker til tider. Jeg er også en del kvalm fra formiddagene og utover.

Har dere hørt at det går an å blø inni, men at det ikke kommer ut? Begynner å bli litt redd for sånne ting når jeg er så rar i formen men allikevel tester NEGATIVT (i dag med CB og morgenurin). Skummelt hvis psyken klarer å lure kroppen til å tro at man er gravid. Slik som elskerbarn skriver...

Lykke til jenter! Håper at dere blir gravide eller får TR snart. Bare det å få en avklaring er godt nok. Så har man jo historier som personen over meg skriver (husker ikke nick)- det får oss til å håpe!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...