Gå til innhold

Hvor lenge skal dere holde det hemmelig??


m_n83

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg at vi har holdt det hemmelig lenge.... Mulig fordi vi fant det ut så alt for tidlig..Hehe.

Vi har bestemt oss for å reise "hjem" om 2 uker å fortelle denne hemmeligheten til foreldrene våre. Vi vil ikke ta det over telefon!

Vi skulle jo egentlig gifte oss denne sommeren, alt var ferdig planlagt, den dagen vi skulle gjøre ferdig invitasjonene tok jeg en test... JA DA var den positiv.. Så nå later vi fortsatt som vi skal gifte oss, hehe. Men kan ikke holde det gående så lenge, noen har begynt å bestille biletter å alt. Jaja, men syns det er litt tidlig å si det allerede i uke 6. Jeg har fortalt hun som skal være forlovern min det, så hun ikke står her en morgen klar til å drikke meg ut!!

 

Får håpe at folk fortsår at vi vil vente med bryllupet og ikke blir skuffa over at vi utsetter det..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 11- 12 tenker jeg. Allerede noen venner som vet det. Venter med smerte og lengsel med å fortelle det til mamma og pappa... 7+0 i dag. SA 7+2 sist, så drøyer vel en uke eller to med å si noe til de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal holde det hemmelig så lenge det går.... eneste som vet det, er kiropraktoren og fysioterapauten min..... vi hadde sendt ut innvitasjoner o.l før vi fant ut at jeg var gravid, vi skal gifte oss i juli, håper at kjolen passer da, slik at jeg slipper å skaffe en ny.... er ca 4 mnd på vei når vi gifter oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fortalte det til familien uka som var.. dvs i uke 7. de nærmeste vennene mine vet det og de på jobben. hadde ikke klart å holde det hemmlig så mye lenger. folk merker jo på en at en er litt anderledes. var iallefall veldig hyggelig å fortelle det til familien. de fleste var i ekstase. dette blir deres første nevø/niese, barnebarn og oldebarn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer ikke til å si noe til etter jeg har vært på første legetime, altså tidligst uke 10! Antagelig nærmere uke 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter nok til uke 12.

Sagt det til et par venninner, men skal prøve å holde det hemmelig så lenge jeg klare til uke 12 da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg mente å holde det hemmelig for foreldre frem til uke 12-14. Noen nære venninner får vite om det. trenger noen å snakke med. Mange ting som bobler som må ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamoms

I dag er jeg 6+5, og har ikke sagt noe til noen. Skal til første legesjekk når jeg er akkurat 8+0, og når den er unnagjort tenker vi å fortelle det til foreldrene våre og søsken. Sier det nok også da til noen venner. Har venninner som er gravide nå, så det blir moro å fortelle! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det til foreldre og søsken nå i helga. Er 5 uker på vei. Klarte ikke å holde oss lengre. Fant ut at om det ikke skulle gå greit, er det fint å ha familien å støtte seg til. Alle ble så glade, så vi er veldig glad vi fortalte det! Men venter nok til uke 12 for å fortelle resten av verden det. Hvis jeg ikke må si noe på jobben før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det til familien nå i helgen. Er ca 5+1 idag=)

Må nok fortelle det til sjefen om 3 uker, men ellers tenkte jeg å holde det hemmelig til det begynner å vise (om jeg klarer å holde meg!!)

Men de sier det viser fortere når det ikke er førstemann, så jeg er spent på hvor tidlig jeg må begynne med mammaklær denne gangen!!!

Men problemet er helst kvalmen, om ikke folk skal finne ut av det må jeg jo holde meg innelåst....Ikke så lett når du har ei tulle på 13mnd!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...