Gå til innhold

Ingen avføring på 9 dager


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker ikke som hun plages særlig av det. Hun har til tider litt vondt i magen, men når hun da får ut noen EKSTREMT sure promper, så er alt i orden og hun er stort sett blid og fornøyd igjen. Men jenta mi har alltid hatt avføring ofte, og helst flere ganger om dagen. Hun er nå 4 mnd. Jeg ga henne noe sviskesaft i går, og igjen i dag, men hun spytter jo mesteparten ut, og det ser ikke ut til å virke. I og med at det er helg, burde jeg reise på barneklinikken og få henne undersøkt, bare for sikkerhets skyld? Er så usikker, i og med at hun virker ok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du fullammer der det normalt å ikke ha avføring mer enn hver 10. dag. Ingenting å bekymre seg for.

Bruker du mme skal de ha avføring hver dag. Da ville jeg kontaktet helsestasjonen og bedt om råd.

Du kan prøve med maltekstrakt eller lactulose. Det har god efffekt for mange.

Skrevet

jenta mi virket og fin da dette begynte på henne.det endte med akurr smerte når hun skulle bæsje og måtte til legevakten hvor di skrev ut klyster til henne.måtte bruke duphalac en uke etter dette for å god gjør tarmene igjen.jeg ville ringt legevakten og hørt om du kan gi henne 6 ml duphalac to ganger dagen og se og om hun skulle bli skikkelig plagte om derekan komme inn og evnt få et klyster til henne.dette er ikke bra og jenta kommer til å få vondt når hun skal bæsje igjen.sviskemos gi henne det,småfolk sin virker godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...