Gå til innhold

DÅrlig gjort av oss


Anbefalte innlegg

Skrevet

å ikke ha nevøen og niesa til samboer som brudepike og brudesvenn?

 

Det er så mye rart med den fam hans (broren til samboeren min) de gidder aldri å besøke oss og jeg føler ikke at jeg kjenner unga hans. Så jeg føler ikke at det er rett å ha dem med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke dårlig gjort. Dere gjør som dere vil. Og har dere ikke nære bånd så er jo saken grei uansett.... Dette ville jeg ikke ofret en tanke en gang.

:-)

Skrevet

Du velger helt selv, sammen med din kommende ektemann om dere vil ha brudepiker eller ikke.

Selv gikk jeg for brudepiker - denne gang. ( Gifter meg for annen gang )

Vet ikke om jeg er helt fornøyd med å ha brudepiker likevel, ettersom det er så utrolig mye styr med valg av brudepikekjoler...

Trodde det å velge brudekjolen skulle være selv hovedjobben...men neida i mitt tilfelle er det brudepikekjole kaos. Fordi jentene har så mange bestemte meninger om fasonger og farger - selvfølgelig i helt ulike stilretninger også...

Det hører med til historien at jeg har gitt de frihet til å velge kjole, innen for visse rammen - dumt av meg, for når jeg har gitt de fingeren tar de tydeligvis hele hånden.

Har rett og slett ikke lyst til å bruke mer tid på å finne kjoler til dem enn selve bryllupsplanleggingen ...

Bare et hjertesukk.

Brudepiker deler oppmerksomheten til bruden ( nor som jeg synes er koselig i utgangspunktet )

Uten brudepiker blir det mer fokus på deg både under bryllup og forberedelser.

Kjenn etter i hjertet ditt hva du føler er riktig.

Lykke til.

Skrevet

Heisann.

I samme båt som deg.

Søsteren til sambo er veldig rar, aldri fått noe god kontakt med henne og vi ser de utrolig sjelden.

Vi skal ha nevøen og niesen min.

Men vi har ikkje spurt nevøene hans.

 

De skal forresten ikkje komme i bryllupet engang nå, for søsteren vil ha mulighet til å drikke seg full....

Merkelig kjerring.

 

Synes ikkje det er rart at du ikkje spør dem, mener man skal ha god kontakt med de for at det skal bli bra.

Skrevet

Joda, vi har tre barn sjøl som vi tenkte skulle være brudepiker og brudesvenn:-)

 

Ikke sant....kan ikke være så viktig når båndene mellom oss er så dårlige.

 

Men da veit jeg det at jeg fint kan bestemme dette uten å føle anger

Skrevet

Merkelig kjerring, hehe, hos dem er det Merkelig familie, med stor M! De bryr seg ikke om oss, så hvorfor skal vi da være så god hjerta da?

Nei, synd det skal være sånn!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Nei det synes jeg ikke.

Vi hadde ikke hverken mine tantebarn eller min manns onkelbarn til brudesvenne og brudepike vi. Ønsket det ikke enkelt og greit.

Husk at det er deres dag!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...