Gå til innhold

Er dette vanlig? ang el.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å finne el første mnd etter p-pilleslutt? Trodde jeg skulle slite en god stund men fant den på andre forsøk. første dagen var testen litt svak og andre dagen var det helt tydlig. er dette lureri? kan el ha vært "falsk" på noen måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at du er en av de heldige:) Slipper ihvertfall å lete så lenge du da. Nei jeg trur ikke det er noe lureri.. Hehe!

Lykke til!

Skrevet

er så spent.hadde sex både før og under el. hva kan jeg kjenne etter(tenker på symptomer)? når kan jeg begynne å teste?

Skrevet

Ømme bryster, stikkinger i magen, kvalme osv:)

Lykke til:)

Skrevet

begynner det med en gang etter el? tusen takk for svar=)

Skrevet

Hvor lenge er det "vanlig" å plages etter å ha sluttet på p-pillene da?

Skrevet

Det varierer fra person til person:)

Skrevet

Okei. Får håpe jeg er en av de heldige som får normal syklus med engang:) Tror jeg aldri har ventet så på å få mensen, bare får å få vite at jeg er i "rute" og prøvingen kan starte..! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...