Tone=) Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Er det vanlig å finne el første mnd etter p-pilleslutt? Trodde jeg skulle slite en god stund men fant den på andre forsøk. første dagen var testen litt svak og andre dagen var det helt tydlig. er dette lureri? kan el ha vært "falsk" på noen måte?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Ser ut til at du er en av de heldige:) Slipper ihvertfall å lete så lenge du da. Nei jeg trur ikke det er noe lureri.. Hehe! Lykke til!
Tone=) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 er så spent.hadde sex både før og under el. hva kan jeg kjenne etter(tenker på symptomer)? når kan jeg begynne å teste?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Ømme bryster, stikkinger i magen, kvalme osv:) Lykke til:)
Tone=) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 begynner det med en gang etter el? tusen takk for svar=)
GledeGlede Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Hvor lenge er det "vanlig" å plages etter å ha sluttet på p-pillene da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Det varierer fra person til person:)
GledeGlede Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Okei. Får håpe jeg er en av de heldige som får normal syklus med engang:) Tror jeg aldri har ventet så på å få mensen, bare får å få vite at jeg er i "rute" og prøvingen kan starte..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå