Stoltmai mamma:) Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Kan dette bety at noe er på gang????
tabX Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Har hatt den følelsen i snart 14 dager nå jeg:S Så det trenger ikke å være i gang av den grunn nei... Desverre... Når har du termin da?
Stoltmai mamma:) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 termin om 4uker, er så lei, har slitt med mye menssmerter og kynnere, de trodde fødslen va i gang i uke 31, så fikk en lungemodningssprøyte og en for å roe livmora, så det stoppet opp... livmorhalsen va også litt kort, så må si jeg håper at ho kommer litt føre tida, lllleeeiiiii.....
tabX Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Oi, akkurat det samme skjedde med meg. Måtte stoppe fødselsen i uke 31, stoppet med bricanyl sprøyte. Jeg fikk også intramuskulær lungemodningssprøyte... Faan det var vondt.. Er i uke 38-6 nå, termin 23.april.. Har ventet på at ting skal skje leeeenge nå.. men det ser ut til at jeg blir gående!
OhMyGod!!! Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 har hatt det sånn i to uker jeg nå....utålmodig...
Smånetta 14.mai Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Har hatt masse mesnmurringer og kynerei hele svangerskapet, nedpress siden uke 29, premature rier i uke 33 som ble stoppet med et døgn på drupp og fik to lungemodningssprøyter, magen sank samme kvelden som de startet. Har regelmessige rier rett som det er som stopper opp igjen. Dette kan ta tid, tror jeg. I hodet mitt regner jeg overtidsdatoen som termindato for å slippe å bli utålmodig. Masse tegn på atnoeskal skje hele tiden, men ingenting skjer. Med førstemann gikk jeg med tegnblødning i to uker, nedpress i maaange uker før, kynnere fra uke 20... Han kom 6 dager over terminen. Hver kropp forbereder seg selvfølgelig individuelt, men jeg ville ikke ha begynt å håpe 4 uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå